Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 8 december 2018

Kerstvarken


Gauw even een blogpost doen want ik kom er haast niet aan toe deze dagen. Ik ben heel druk met de organisatie van de Kerst Creatief Beurs in onze wijk en moet zelf ook van alles maken omdat ik er ook sta met mijn spulletjes. Daarom kom ik er ook bijna niet aan toe om te reageren op jullie blogs maar ik probeer wel zoveel mogelijk alles te bekijken hoor!

De kaart die ik hier laat zien is smal en de basis is een grijsgroene dubbele kaart, dezelfde kleur als de sjaal van het varken. Gemat op lichtblauw en daar bovenop een stukje wit dat ik heb bewerkt met een embossingmal. Bovenaan een cirkeltje dubbel gevouwen en daar een gat in gemaakt waardoor het rood/witte touwtje is geknoopt. Het plaatje komt uit een oude kaart, weer eens wat anders, een varken in kerststijl.

groetjes van Ank

7 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

ooooh wat een leuke kaart geweldig dat plaatje met dat varkentje
groetjes ellen

Je@net zei

Wat een leukerd, Ank.
En succes met de Kerstbeurs!

Eri zei

Leuke kaart met dit grappige tweede kans plaatje! Veel succes met de kerstbeurs.
Groetjes, Eri

Marjan zei

Enig varkentje! Leuk die manier waarop je het touwtje deed. Succes met de drukte, wel leuk allemaal!

Trijntje zei

Wat een leuke vrolijke kaart met dit varkentje Ank. Hopelijk overleeft ze de kerst. Succes met je kerstbeurs. Groeten trijntje

Monique zei

Ik moest gelijk lachen Ank, toen ik dit varkentje zag. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Als antwoord op jouw reactie bij mij, ik heb ze inderdaad aan elkaar geplakt. Hoort eigenlijk niet zo maar ze vormen zo 1 geheel en je kunt ze inderdaad als kaart versturen.
Lieve groetjes, Monique

Willy’s Creations zei

Schattig 😉