Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 8 december 2019

Kerstballen


Om te beginnen moet ik even sorry zeggen dat ik bijna niet bij jullie reageer maar ze zijn hier in mijn buurtje bezig met een renovatieronde en dat geeft veel gedoe en overlast in de zin dat ik niet aan de hobby kan. Overal moet ik alles een meter van de ramen af vrij maken en dan moeten ze er ook nog door kunnen! Jullie begrijpen dat hier de tafels en stoelen volgestapeld zijn. En je wilt ook nog een beetje kunnen leven, toch?! Uiterlijk de 20e zijn ze klaar, dan pas.


Deze twee kaarten heb ik gemaakt met de gemixte mini cardkits. Kerstballen en sneeuwkristallen die ik aan bakerstwine heb opgehangen. Het snoer met lampjes vond ik lastig om te gebruiken maar op deze manier komt het wel tot z'n recht denk ik.


Hebben jullie de kerstboom al staan? Ik heb hem gisteren neergezet, anders kon ik er voorlopig niet meer bij en dat vind ik ook wel saai zo zonder kerstboom, maar er zit nog niets in. Hopelijk zijn de schilders en glaszetters hier binnen gauw klaar dan kan ik daar in ieder geval mee verder.

groetjes van Ank



3 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat een mooie kaarten zijn dit Ank! Oei, wat een ongelukkige periode voor een renovatie, ook pas laat klaar. Dan kun je verder ook niet zo veel hè. Het plan is om volgende week de boom op te zetten, maar het kan zo maar zijn dat we toch van de week al beginnen ;-).

Eri zei

Twee heel mooie kaarten Ank, je hebt dat leuk gedaan met die lichtjes slinger. Hopelijk is alles klaar voor de kerst, dan zit je er gezellig bij met de kerstboom. Ik denk dat ik hem van de week een keer zet!
Groetjes, Eri

Je@net zei

Dat zal inderdaad veel drukte en overlast geven, Ank. Sterkte ermee.
Je kaartjes zijn in elk geval erg leuk geworden!