Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 2 augustus 2020

Provence van Stamperia



Dat ik fan ben van het prachtige papier van Stamperia is voor een aantal van jullie wel bekend.
Wat een mooi papier is dat toch.
Deze kaart heb ik gemaakt met papier van het blok 'Provence'.
Op een dubbele lila kaart heb ik dessinpapier met handschrift geplakt nadat ik het eerst langs alle randen met de distresser heb bewerkt.
Een vintage groen kantje voor aan de onderkant en toen het mooie landschapje gemat op hetzelfde lila er op geplakt, overigens ook met de distresser bewerkt.
De afbeeldingen van de parfumfles en het mandje met lavendel heb ik uitgeknipt en verhoogd aangebracht.
Een bloementoefje in bijpassende kleuren en wat plakparels maken de kaart compleet.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

En ik mag alweer nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden!

groetjes van Ank



11 opmerkingen:

Marjolein zei

Hij is erg sfeervol! Je ruikt de lavendel! Groetjes Marjolein

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een beauty Ank. Mooi zoals je alles gecombineerd hebt en ik ben ook fan van dit papier hoor. Prachtige kaart.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Wat een mooie kaart! Het is ook prachtig dsp.
Groetjes Elly

Marlies zei

Een hele mooie chique vintage kaart. Het papier is inderdaad heel mooi. groetjes, Marlies

Caroline Cards zei

Prachtige kaart en mooie plaatjes en kleuren!!
Fijne week en groetjes, Caroline

martina's kaartjes zei

helemaal mooi is je kaartje geworden ! geslaagd hoor
grtjs,martina

Eri zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt met dit papier. Tof met die verschillende details!
Groetjes, Eri

Marjan zei

Beeldschone kaart met dit mooie papier. Het flesje en de mand met lavendel zijn perfect bij het plaatje van de lavendelvelden!

Gerlinde zei

WAUW wat een schitterend mooi papier en onwijs gave kleurtjes en printjes!
Je creatie is geweldig geworden!
Groetjes Gerlinde

Annerieke zei

Wat een mooie kaart Ank. Het papier is prachtig, leuk hoe je de kaart hebt afgewerkt.

Trijntje zei

Prachtige kaart Ank.jazeker dit is een geweldig leuk merk. Ik heb onlangs ook nog wat papier gekocht... Ik kon de verleiding niet weerstaan.
. Groeten Trijntje