Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 26 april 2024

In de ban van Tilda


Ik ben nog steeds in de ban van het mooie Tilda papier waar ik nog weer wat van heb gevonden en kunnen overnemen. 
Het zijn voornamelijk restanten en meestal geen plaatjes en dat vind ik wel jammer.
Op deze kaart een dame die kennelijk groene vingers heeft.
Het dessinpapier is van Tilda, ik heb het gecombineerd met bordeauxrood ribbelkarton.
De uitgeknipte plaatjes (allemaal van Tilda) een beetje aan de randen met distress inkt gepoetst en verhoogd opgeplakt.

Onze wijkvereniging neemt alvast een voorschot op de vrijmarkten en organiseert vanmiddag een kleedjesmarkt voor het wijkcentrum.
Deze wordt altijd heel druk bezocht en aan mij de taak er een fotografisch verslag van te maken.
Leuk maar ook intensief.
Duimen jullie dat het droog blijft?

groetjes van Ank

 

12 opmerkingen:

Eri zei

Wat heb je met deze Tilda ook weer en leuke kaart gemaakt. Veel succes vanmiddag, ik zal duimen dat het droog blijft! Hier regent het nu, maar ik ben een eind bij jou vandaan.
Groetjes, Eri

!neke zei

Mooi deze !!!!
Maar vooral succes vandaag !!!
groeten Ineke

Anita van Deur zei

Prachtige kaart!! Succes vanmiddag

marian zei

Weer een prachtige Tilda kaart, en volgens de berichten blijft het hier in het Noorden droog.
Groetjes van Marian.

Wies zei

Ook weer een mooie kaart met Tilda. Het is hier de hele middag al droog, dus ik hoop dat dat bij jullie ook zo is en je een mooi verslag kunt samenstellen met de foto's die je maakt.
Groetjes, Wies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook dit is weer een mooie combinatie van papier en plaatje Ank. Leuk zo met die postzegelstans.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Wat een leukerd! Heel mooi met dat ribbelkarton op de achtergrond.
Hopelijk bleef het droog tijdens de kleedjesmarkt.
Groetjes van Henriët

Marjan zei

Deze is ook prachtig, net als de mooie Tilda kaart die ik van jou kreeg voor mijn verjaardag, ik heb zojuist alle post open gemaakt, blij mee!

Angélique zei

Een heel leuke kaart met die hippe dame. Leuk dat ribbelkarton erachter.

Trijntje zei

Oooh Ank wat is dit ook een leukerd. Wat een mooie dame.supermooie kaart. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

En, droog gehaald?
Ik heb door je blogje gescrold en wat een mooie kaarten zie ik…leuk die Tildakaarten, zo’n mooie uitstraling xx

Elly zei

Hij is geweldig deze kaart! En zag al dat het een mooie dag is geweest.
Groetjes Elly