Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 1 december 2020

DCL#337, Engeltjes

 



Bij Dutch Card Lovers willen ze een of meerdere engeltjes op de kaart.
Nou dat kan!
Ik had nog poezieplaatjes liggen en daar heb ik er twee van gebruikt.
De basis is een kraft kaart en daarop een witte kaart die door de embossingfolder is gehaald.
Daarna heb ik de randjes met de distresser bewerkt.




De rechthoekige stans van goudpapier gemaakt en het goud terug laten komen in de sterren en de tekst stickers.
Daar heb ik nog veel van liggen, dus toch telkens maar gebruiken.
Ik lees weer graag wat jullie van mijn kaartje vinden.

groetjes van Ank

15 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Oh wat snoezig..poezieplaatjes! Ik heb die nog gespaart vroeger en nog steeds een zwak voor.. zo leuk! Je kaartje is prachtig, klassiek en sfeervol. Las net op mijn blog dat je 3(!!) kerstbomen gaat zetten. Wat een klus maar wel mega gezellig! Bedankt voor het meedoen met DCL.

Kaartjes door Elise zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve poëzie-plaatjes Ank, mooi gecombineerd met goud. Een mooie kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Wat leuk dat je poezieplaatjes hebt gebruikt. Heel ver weg moet ik ze ook nog hebben. Mooi kaartje!

groetjes, Ellen

Marjan zei

Ook ik heb nog steeds een zwak voor dit soort plaatjes, mijn album heb ik ook nog steeds. Je kaartje is prachtig, rijk versierd ... Die uitdrukking hoort ook bij die tijd,hè? Fijn dat je meedoet met DCL, Ank! Dankjewel!

GerJanne zei

Wat een mooie engeltjes heb je op je kaartje. Nostalgisch, zo leuk!.
De gouden sterren erop zijn ook heel gaaf!

Elly zei

Echt leuk je kaart met die poezieplaatjes.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Dit is toch pure nostalgie met die mooie poëzie plaatjes Ank...je hebt er een mooi sfeervol kaartje vab gemaakt.
Dankjewel weer voor je lieve reactie op m’n blogje, lieve groetjes Wilma xx

Trijntje zei

Oooh wat leuk Ank. Wat zijn dit mooie engeltjes. Je hebt een er een hele mooe kaart mee gemaakt. Groeten Trijntje

Annerieke zei

Wat een mooie kaart Ank, leuk hoe je de kaart hebt opgebouwd. Ik lees dat je poëzie plaatjes hebt gebruikt, daardoor moet ik ineens aan mijn album denken, ik had een groene ;-). Bedankt voor je lieve reactie, ik las hem toevallig net.
Groetjes, Annerieke

Elle-Jeanne zei

Oh wat leuk en lief de engeltjes op je kaart.
Groetjes Elle-jeanne

Monique zei

Wat een mooi nostalgisch kaartje! Leuk die engeltjes.
Lieve groetjes van Monique

Monique zei

Wat een mooi nostalgisch kaartje! Leuk die engeltjes.
Lieve groetjes van Monique

Ellen zei

Prachtige kaart met die twee schattige engeltjes Ank!
Hartelijk dank voor je deelname aan deze challenge van DCL en alvast fijne feestdagen gewenst en een goede jaarwisseling!
Groetjes Ellen

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heerlijk nostalgisch! Mooi kaartje Ank en dankjewel voor het meedoen bij DCL!