Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 29 maart 2017

Voorjaarskaarten


Weer heb ik een paasplaatje gebruikt om en andersoortige kaart te maken, in dit geval een beterschapskaart. De basiskaart is van licht lila cardstock met een klein reliëf. Daarop heb ik een strook geplakt met een randmal bewerkt. Daar weer bovenop een prachtig stukje kant. Het nostalgische plaatje heb ik boven het midden geplakt en de 3D-bloemen in bijpassende kleur strategisch over de paastekst. De tekststans weer in paars gedaan.


Ook dit plaatje is bedoeld als paasplaatje maar er staat geen tekst op dus dat was geen belemmering. De basiskaart heb ik in de kleur gekozen van de schattige bloemetjes op het plaatje. Achter het plaatje twee stansjes tegen elkaar geplakt met een strookje papier er overheen. De 3D margrieten pasten er precies bij vond ik.


Dit nostalgische plaatje had ik nog liggen en de kleur van een behangstaaltje paste er precies bij, daar heb ik het prachtige kader uitgestanst. Weer 3D bloemen in de goede kleur erbij en een sierlijke tekst maakt het kaartje compleet. En zo heb ik weer 3 voorjaarskaarten voor mijn voorraad erbij!

groetjes van Ank





4 opmerkingen:

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit..wat een leuke 3 D bloemen..zeeman?

Groetjes,Willy

Rosina zei

Hele mooie kaartjes Ank...wat een prachtige bloemen erop ...TOPPIE!!!

groetjes Rosina

Sylvia zei

Hele mooie kaarten, Ans.Wat een prachtige bloemen bij de eerste kaart.Mooie nostalgische plaatjes.

Groetjes, Sylvia.

Sabine zei

Hele mooie kaarten! Prachtige plaatjes Liefs Sabine