Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 28 april 2024

Marjan was jarig

 


Gisteren was Marjan jarig en voor haar had ik deze kaart gemaakt, ook weer met een Tilda figuur er op.
Het dessinpapier is ook van Tilda en de uitgeknipte bloemen komen ook uit bijpassend papier.
De figuurtjes zijn verhoogd opgeplakt en ik heb met de perlenpen wat versiering aangebracht.

Vrijdag is het tijdens de vrijmarkt van onze wijkvereniging de hele dag droog gebleven, sterker nog, het was prachtig weer, zelfs warm!
Het was heel erg druk en super gezellig.
Hieronder een paar foto's die ik heb gemaakt.

Fijne dag!
Groetjes van Ank











14 opmerkingen:

Trijntje zei

Leuke kaart met Tilda heb je voor Marjan gemaakt . Leuke fotoserie van jullie oranje feesten in de wijk .*Groeten Trijntje

Marjan zei

Hij staat hier mooi te zijn op de kast beneden, ik vind hem prachtig met de leuke Tilda, blij mee! leuke foto's van de vrijmarkt, toen was het weer prima!

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje voor de jarige! Leuke foto`s, in Limburg leeft koningsdag niet zo veel heb ik het idee. Hier was niets bijzonders in het dorp.

Marjan zei

Zag dat jij ook nog graag een Metalbird wil, leuk! Ik heb geen boom waar hij in kan, maar tegen een muur kan het ook prima!

!neke zei

Leuke kaart !!!!
De foto's laten veel vrolijkheid zien.
groeten Ineke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie papier en Tilda
leuke foto's van de vrijmarkt
groetjes ellen

Diny zei

Super gave kaart heb je voor Marjan gemaakt Ank.....zo leuk gedaan!
Mooie foto's van Koningsdag!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie Tilda kaart heb je voor Marjan gemaakt Ank. Heel mooi ook die opgewerkte bloemen. Het was inderdaad druk en gezellig op je foto's te zien. Fijn dat het lekker weer was, dat scheelt natuurlijk.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Een mooie kaart maakte je voor Marjan.
De vrijmarkt ziet er gezellig druk uut. Aan de koppies te zien is er genoten.

Elly zei

Een mooie kaart weer zeg. En dat ziet er top uit die dag, zonnetje doet zoveel.
Groetjes Elly

Femminde zei

Wat een leuke kaart!!
En wat een gezellige vrijmarkt!! Wijk Diezerpoort??
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Freubelmina zei

Aaaah ook deze is weer zo schattig met de knappe jongedame…
Je maakte mooie foto’s van al die gezelligheid, gelukkig dat het weer meewerkte xx

Caroline Cards zei

Leuke kaart en foto's. Fijn dat het mooi weer was tijdens de vrijmarkt!
Groetjes, Caroline

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige tildakaart weer en wat bof Marjan dat hij er bij aar staat. En je hebt ook prachtige foto's gemaakt op Koningsdag wat een gezelligheid daar