Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 21 juli 2017

Onder water


Allereerst heb ik met distress inkt Mowed Lawn en Peacock Feathers en een stencil de achtergrond gemaakt. Dat stencil is al rond en vervolgens heb ik die met een stitched circle uitgestanst. Bijpassende kleuren effen cardstock gebruikt, afgewisseld met wit. De octopus is een mal uit China en die stans heb ik verhoogd opgeplakt. 


De tweede kaart is min of meer hetzelfde maar met iets andere kleuren en natuurlijk andere diertjes nl. kwallen. Ook dit malletje komt uit China. De luchtbelletjes heb ik gemaakt met stickerdots. Hieronder zie je beide kaarten nog even naast elkaar:


Ik ben benieuwd wat jullie van deze diepzeekaarten vinden. 

Ik heb behoorlijk wat computerproblemen waardoor het lastig is om jullie blogs allemaal te bezoeken en al helemaal om te reageren. De computer stagneert telkens waardoor ik telkens na een paar woorden typen weer een minuut moet wachten ofzo, bijna niet te doen maar zo af en toe lukt het toch.

Fijn weekend!
groetjes van Ank



7 opmerkingen:

Eri zei

Heel erg leuk, met deze ronde achtergrondjes! En wat een gave malletjes vooral die inktvis!
Groetjes, Eri

Je@net zei

Twee super leuke kaarten, Ank!

Cornelie zei

Sowieso altijd gek op kaarten met visje, en zeebeesten, heerlijk! Deze set heb ik ook gescoord, te leuk! De kwallen heb ik al een idee mee, ga ik binnenkort maken. Ik vind jouw kaarten allebei erg mooi, topkleuren ook!

Ans Gilbert zei

Mooie achtergrondjes heb je gemaakt en ook je stansjes uit China zijn leuk
groetjes
Ans

Ellen zei

Erg leuke kaartjes! Balen zeg, dat je computer zo tegenwerkt. Hopelijk komt er snel verbetering in.

groetjes, Ellen

Sylvia zei

Superleuke kaarten,Ank.Mooie achtergondjes.Fijne dag.

Groetjes,Sylvia

Willy's creations zei

Heel apart :-)