Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 16 oktober 2017

Kertst in blauw


Een paar ronde kaarten heb ik vandaag voor jullie. Er valt niet zo heel veel over te vertellen. Voor de kleuren ben ik van de plaatjes uitgegaan.



De tweede kaart is in de vorm van een kerstbal, vandaar de strikjes bovenaan de kaart.

Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers, zo leuk dat jullie mijn blog interessant genoeg vinden om te gaan volgen. Ik hoop veel inspiratie te kunnen bieden.

groetjes van Ank

9 opmerkingen:

Je@net zei

Weer twee leuke kerstkaarten erbij, Ank!

Trijntje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Trijntje zei


Ze zijn alle twee erg leuk Ank. Leuke ronde kaarten. Mooie mallen. Groeten Trijntje

Eri zei

Heel mooi deze ronde kaarten Ank. De bovenste is mijn favoriet, prachtig met die mal en kleuren.
Groetjes, Eri

Sabine zei

Wat een leuke kerstkaarten weer! Prachtig Liefs Sabine

Rosina zei

2 hele leuk kerstkaartjes Ank, leuk zo in die ronde vorm en blauwe kleurtjes

groetjes en een fijne dinsdag
Rosina

Monique zei

Ik vind ze allebei heel mooi maar de kerstman met zijn vrolijke kop is een toppertje!
Lieve groetjes, Monique

Sylvia zei

Mooie kaarten,Ank.Vooral de bovenste vind ik erg mooi met het leuke plaatje en de prachtige bloem.

Groetjes,Sylvia.

Ellen zei

Ze zijn allebei erg leuk!

groetjes, Ellen