Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 18 november 2017

Teddy


Geen kerstkaart dit keer maar een kinder(verjaardags)kaart met een schattige teddybeer er op. De tekening is van Morehead waar ik vroeger alles van verzamelde. Ik heb de tinten in zachte pastels gehouden zo kan hij eventueel ook voor een geboorte worden gebruikt. Tekst heb ik achterwege gelaten die kan men zelf binnenin schrijven.

groetjes van Ank

7 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Ank. Erg mooi ook in die pasteltinten!

Eri zei

Leuk deze ronde kaart, wat een lief plaatje heb je gebruikt.
Groetjes, Eri

Rosina zei

Heel lief dit kaartje Ank, zo een schattig Morehead beertje erop...en prachtig ook zo in die zachte pastelkleurtjes...

groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Lief en schattig kaartje net een heel mooi plaatje, ik heb ook veel liggen van de Moreheads,
groetjes
Ans

Sabine zei

Schattig kaartje! Lief plaatje liefs sabine

Dora zei

Oooo...dit is schattig. Wat een lieve uitstraling en kleurtjes. Prachtig

Marjan zei

Ohhh, zo schattig!!