Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 16 februari 2018

Zeventig


Een kennis van mij wordt binnenkort 70 jaar en voor haar heb ik deze kaart gemaakt. Uitgangspunt voor de kleuren was voor mij de zelf gemaakte achtergrond. Die heb ik gemaakt door een stencil met allerlei cijfers op een witte ondergrond te leggen en te bewerken met reliëfpasta. Vervolgens heb ik met twee kleuren distress inkt gepoetst (Worn Lipstick en Dried Marigold). De basiskaart is ongeveer hetzelfde oranje en de cijfers en banners heb ik twee keer gestanst uit dat oranje en het zachte rose en verspringend op elkaar geplakt. Vervolgens dat weer verhoogd op de kaart aangebracht. Een postzegelstans gebruikt voor het contrast. Ter versiering nog wat bijpassende pailletten er op en klaar was de kaart.

Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.
Fijn weekend!
groetjes van Ank

7 opmerkingen:

Danielle zei

Mooie kleurencombinatie en wat een leuk stencil. Mooi effect, stansen in twee kleuren. Fijn weekend!

Eri zei

Het is een prachtige kaart geworden, leuke achtergrond en de leeftijd lekker prominent aanwezig!
Groetjes, Eri

Sabine zei

Hele leuke kaart!mooie kleuren liefs sabine

Marjan zei

Mooie kaart voor je kennis, de achtergrond is erg gaaf en de cijfers passen er mooi op! Een leuk frame ook!

Trijntje zei

Hoi Ank . Dit ziet er heel erg leuk uit. Zal ook heel mooi zijn om te doen. Het is heel erg goed gelukt. Mooie kaart voor iemand die zeventig wordt. Groeten Trijntje

Sylvia zei

Superleuke kaart,Ank.Mooie achtergrond.

Groetjes,Sylvia.

Monique zei

Een supermooie kaart Ank. Top gedaan!
Lieve groetjes, Monique