Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 14 juli 2018

Mixed media tag

Het is al een hele tijd geleden dat ik iets plaatste dat kwam door alle drukte rondom mijn moeder met wie het nog steeds niet goed gaat. Ze is sinds een paar dagen wel weer in haar eigen huisje maar ze kan niet meer volledig zelfstandig wonen. Daarom krijgt ze verzorgingshuiszorg in haar aanleunwoning en dat geeft mij en mijn broer wat rust. Helaas is haar gebroken nekwervel niet geheeld en zou ze geopereerd moeten worden maar omdat ze decubituswonden onder haar nekkraag heeft zal dit (voorlopig) niet kunnen gebeuren. Een weinig goeds belovende vicieuze cirkel waar we in lijken te zitten.


Toch ben ik maar weer eens aan de slag gegaan met de hobby. Ik had wat nieuwe materialen binnen gekregen en dan begint het wel te kriebelen. Desondanks was het wel even zoeken naar de inspiratie en kwam het uit de tenen! Het is een tagkaart geworden die ik heb bewerkt met reliëfpasta en distressinkt. Ik heb twee verschillende maskers gebruikt. De grote cirkels voor de pasta en kleine rondjes voor de inkt.


Een paar stukjes washitape met tekst en her en der heb ik wat gilding wax aangebracht (op de 2e foto beter te zien). Het plaatje paste perfect in het metalen kadertje en die heb ik weer verhoogd opgeplakt. Metalen blaadjes met bloem in hoek en onderaan een bedel. Wat bijpassende lovertjes waar ik met een witte posca pen stippeltjes heb gemaakt. Nog een paar bijpassende lintjes en toen was de kaart klaar.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank

4 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een mooie tag! Ik ben nooit erg van de plaatjes, maar op deze tag staat het geweldig! Hij doet heel Engels aan, zowel door kleurgebruik als door natuurlijk het plaatje.
Enne ... je hebt gelijk over die lettertjes..sssssttt ;)
Fijn weekend en hopelijk gaat het beter met je mams en kan ze alsnog geopereerd worden. Het is een hele zorg, die je nooit loslaat. Maar gelukkig heeft jullie moeder zulke lieve kinderen.








Je@net zei

Heel herkenbaar, Ank. Zo vervelend die wonden die maar niet willen genezen.
Fijn dat je toch wat afleiding gevonden hebt met je nieuwe materialen. Je labelkaart is erg leuk geworden!

Eri zei

Wat naar dat het met je Moeder nog steeds niet zo goed gaat, wel fijn dat ze weer in haar eigen huisje is, en dat jullie worden geholpen bij de zorg. Je hebt een prachtige tag gemaakt, alles past zo mooi bij elkaar. Fijne dag!
Groetjes, Eri

Willy’s Creations zei

Ziet er schitterend uit😀