Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 23 juni 2018

Vintage Graphic45


Vandaag heb ik een hele grote kaart om te laten zien. Hij is A5 formaat. Met de hele grote postzegelstans van Studio Light heb ik het oplegvel uit dessinpapier gestanst. De rand heb ik met distress inkt Walnut Stain bewerkt. Het plaatje is van Graphic45. Op twee hoeken heb ik een houten ornamentje geplakt. Een camee flatback rechtsboven en een bloementoef in bijpassende kleuren.

Het gaat nog steeds niet goed met mijn moeder, dus jullie begrijpen daar gaat mijn aandacht en tijd naar toe. De hobby komt aardig in het gedrang maar het is niet anders. Gelukkig even tijd en inspiratie gevonden om deze kaart te maken. 

groetjes van Ank

8 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Ank.
En veel sterkte gewenst met je moeder!

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Ank,
wat een mooi plaatje en een gave toef, heel veel beterschap voor je moeder en sterkte!
Ansx

Sylvia zei

Prachtige kaart,Ank.Sterkte met alles en beterschap voor je moeder.

Groetjes,Sylvia.

Willy’s Creations zei

Ziet er prachtig uit!

Willy’s Creations zei

Ziet er prachtig uit!

Creaellenknutselsite zei

wouw wat een prachtige vintage kaart
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Ank. Superleuk gemaakt. Je condoleance kaart van hieronder is ook erg mooi gemaakt met dit papier. Dat valt inderdaad niet altijd mee. Wel fijn als je ook voor deze gelegenheid een mooie kaart kan sturen. Heel veel sterkte met jou en je moeder. Groeten Trijntje

Marjan zei

Ik zie deze nu pas, ook ik had het druk, al was het met heel andere zaken dan jij. Erg mooie kaart, Ank!!