Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 17 oktober 2018

Liftchallenge Lucifersdoosje


Op het lift challenge blog werd gevraagd een klein lucifersdoosje te pimpen en in eerste instantie wilde ik niet meedoen maar toen las ik dat er maar erg weinig deelnemers waren en eigenlijk is het hartstikke leuk om te doen en ik had ook al een ideetje.


Ik heb er een kerstdoosje van gemaakt, als een soort kijkdoosje met op de buitenkant papier dat eigenlijk de inhoud al een beetje verklapt.


Het is allemaal wel gepriegel want het is natuurlijk heel klein maar ik heb het toch voor elkaar gekregen. De binnenkant van het doosje beplakt met lichtblauw papier met sneeuwkristallen en daar een paar houten sterretjes op geplakt. De mini kerstboompjes er in geplakt net als het gestanste mini hertje dat er verhoogd in is geplakt. Een sneeuw ondergrond gemaakt wat tevens e.e.a. verdoezelt.


Het doosjes trek je open aan de groene strik. Op de onderkant/achterkant heb ik nog een leuke toepasselijke tekst geplakt.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank

9 opmerkingen:

Marjan zei

Kijk nou toch!!! Zo gaaf en schattig! Ik weet dat het heel veel gepriegel is, maar dan heb heb je ook iets wat anders dan anders is. Heel erg mooi, Ank en lief dat je op mijn oproep reageert.

Je@net zei

Ooooh….wat ziet dat er super schattig uit, Ank. Heel mooi gedaan zo!

Eri zei

Wow, wat een prachtig tafereeltje heb je in dat piepkleine doosje gemaakt, en ook de buitenkant is prachtig.
Groetjes, Eri

Cornelie zei

Mooi gedaan en knap ook! Dat tafereeltje aan de binnenkant ook en nog een tekst. Super hoor Ank, en bedankt voor je inzending!

Trijntje zei

Wat een leuk doosje heb je gemaakt Ank. Lekker freubelen. Groeten trijntje

Ans Gilbert zei

Je hebt echt een prachtig doosje gemaakt, met een mooi tafereeltje in het doosje,
Ansx

Sylvia zei

Mooi en lief doosje,Ank.Wat een schattig tafereeltje komt eruit.Erg knap gemaakt.

Groetjes,Sylvia.

Scraptastisch zei

Het heeft ons bezig gehouden de doosjes voor de liftchallenge hè, hihi
Een schattig tafereeltje heb je erin gemaakt Ank, heel mooi kerst geschenkje!
Fijn weekend ... groetjes Gerie

Willy’s Creations zei

Schattig😀