Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 8 juni 2019

Wijn


Deze stans is van Ali-express, ik vond hem meteen erg leuk want je kunt hem op vele manieren gebruiken. Ik heb een vierkante  kraft kaart als basis en daarop een uitgestanste cirkel uit een oud woordenboek. Uit vellum een strook gesneden en die er los overheen geplakt met de tekst er op. Nog wat gestippeld Washitape erbij en dat was het wel.

groetjes van Ank

7 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart Ank, inderdaad een gave stans. Mooi die cirkel van woordenboekpapier.Dat geeft nog iets extra's aan de kaart vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Hoi Ank,
deze stans viel deze week ook bij mij op de mat, je hebt een superleuke kaart gemaakt, echt mooi,
fijne Pinksterdagen,
Ansx

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Ank.
Mooie stans is dat!

Eri zei

Wat een leuke kaart Ans, prachtige stans, en die cirkel van een oud woorden boek, wat leuk bedacht. Net als die washi tapejes die er zo mooi bijpassen.
Groetjes, Eri

Marjan zei

Jaaaa, heel gaaf kaartje! Kan me voorstellen dat je viel voor deze stans, hij is dan ook erg leuk! het boekpapier is er zeker erg leuk bij!

Gerlinde zei

Wat een ontzettend leuke en gezellige felicitatiekaart!
Groetjes Gerlinde

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie verjaardagskaart
groetjes ellen