Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 8 oktober 2019

Winter


Een winterkaart heb ik voor jullie, een schudkaart welteverstaan. Het mooie winterlandschapje inspireerde mij om er een schudkaart met sneeuw van te maken. En omdat ik erg van ronde kaarten houd werd hij rond!


Wat zijn die cupjes van MD toch handig voor dit soort kaarten. Ik heb weer zout gebruikt als sneeuw. Een paar sneeuwsterren en hulstblaadjes voor de bloementoef. Van het woord winter heb ik de lange uitloper van de T ingekort en toen bovenop de cup geplakt.

Ik lees graag wat jullie er van vinden.
groetjes van Ank

6 opmerkingen:

Eri zei

Prachtig deze ronde kaart met het winterse landschap. Leuk om te zien hoe ieder zijn voorkeur en stijl van kaarten maken heeft. Goed idee om zout te gebruiken als sneeuw. De "echte" sneeuw is nogal statisch op de cupjes.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een mooie sfeervolle kaart gemaakt Ank. De leuke bloemen met takjes accentueren het winterse tafereltje in het schudgedeelte, het is een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Ank. De toef is erg leuk gemaakt. Leuk met de sneeuw. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje geeft een echte kerstsfeer leuk al die details erop
groetjes ellen

Marjan zei

Hè?? Miste ik deze nou gewoon? Tja, superdruk gehad, de vloer en alles eromheen. Maar zie hem nu en vind het een prachtige kaart. Ook door je keus van kleuren!

Wybrich zei

Deze is zo mooi Ank!