Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 12 november 2019

Bambi


Ook deze kaart heb ik gemaakt met delen uit verschillende mini cardkits. Ik heb hem redelijk strak gehouden maar wel grotendeels in de traditionele kerstkleuren. De rode oplegkaart en de ge-emboste cirkel zijn gewoon opgeplakt. De rest is allemaal verhoogd aangebracht.

Dank weer voor al jullie reacties, ik vind het heel leuk om ze te lezen.

groetjes van Ank


11 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Ank!

Nelleke zei

Een kaart die in de leeslijst opvalt. Leuk! Prachtige kleuren, en mooi strak en eenvoudig en daarom zo mooi. Groet, Nelleke

Annerieke zei

Ik vind het een leuke kaart Ank. Kleuren combineren mooi, leuk afgewerkt met de knoopjes.

Marjan zei

Prachtige kaart, dat hertje is ook zo schattig! Je hebt het heel mooi verwerkt! de cirkel doet haar heel goed uitkomen en de blaadjes eronder met knoopjes zijn echt de afmaker.

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart met het roze hertje, leuk de afwerking met de knoopjes,
Ansx

Eri zei

Wat een mooie kaart is dit geworden Ank. Het hertje is een echte blikvanger! Leuk die verschillende knoopjes op de hulstblaadjes.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een m ooie kerstkaart is dit ook weer Ank. leuk om je spulletjes te mixen en op te maken. Goed bezig.... Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

aaaaaaaaaaaaah wat een schattig hertje op je kaart de kaart is geweldig mooi geworden leuk ook die kersttakjes erop
groetjes ellne

Wybrich zei

Prachtige kaart, stijlvol!

Willy’s Creations zei

ziet er prachtig uit 😀

Anneke zei

Wat een leuk hert! Super gecombineerd met alle andere kleurtjes en embellishments. Ik ben fan van de knoopjes :)