Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 17 juli 2014

Opkikkertje


Een opkikkerkaartje voor een zieke is het dit keer geworden. Wat restjes dessinpapier (Action) en een strookje geëmbost papier voor de achtergrond. Zelf ben ik helemaal weg van het prachtig blad van Joy! en de kikker zo te zien ook ;-)

Fijne dag!
groetjes van Ank

maandag 7 juli 2014

Recycling 3


Ook bij deze kaart is het plaatje met de zes vlinders hergebruikt evenals de tekst die ik heb uitgestanst. De witte opleg heb ik met een embossingfolder bewerkt. Een touwtje met bijpassende vlinderbedel erbij en dat alles op een bijpassende dubbele kaart geplakt. Het plaatje en de tekst heb ik verhoogd opgeplakt.
Bedankt voor al jullie reacties, dat stel ik zeer op prijs!

Fijne dag!
groetjes van Ank

zondag 6 juli 2014

Recycling 2


Een kaart met een tafereeltje dat ik hier dagelijks in de tuin zag, een ouder Pimpelmeesje dat het jong voert. het plaatje komt weer uit een gebruikte kaart. De blauwe rand is gemaakt met een MD stans. De witte opleg heb ik door een embossingfolder gehaald en de hoekjes met een pons afgerond. Geel en blauw Washitape en een mooi oud kantje uit voorraad en verder plakparels en bloemen met brads.

Fijne dag!
groetjes van Ank

zaterdag 5 juli 2014

Recycling 1


Het recyclen zit 'm in het hergebruiken van het plaatje wat ik uit een oude Marjolein Bastinkaart heb gestanst. Verder heb ik na het embossen van een witte ondergrond die gesponst met Distress inkt evenals de ovale stans die ik uit geel cardstock had gehaald. Een lintje in de goede kleur, wat dewdrops en een bedel maken het geheel weer compleet.

Fijne dag!
groetjes van Ank



zaterdag 28 juni 2014

Met rood


Met een set mallen van Spellbinders heb ik deze kaart gemaakt. De mallen heb ik tweedehands op marktplaats gekocht en ik vind de set erg mooi. Achter de grootste stans heb ik een dubbele kaart geplakt zodat er wat in geschreven kan worden. Alle randen heb ik met distressinkt bewerkt en de lagen zijn verhoogd op elkaar aangebracht. Als laatste een rand met blaadjes in het rood. De goudkleurige plakparels zijn van Kruidvat.

Fijn weekend!
groetjes van Ank

donderdag 26 juni 2014

Bloemkaarten


Omdat ik weer een bestelling heb voor ronde kaarten gaan we weer op die toer *lol* Vandaag heb ik er drie voor jullie. Allemaal dezelfde basis maar door het gebruik van verschillende kleuren en mallen toch weer net even iets anders.


Voor alledrie geldt dat het dessinpapier wat ik heb gebruikt komt uit een oud blok van  de Action. Eerst heb ik een dubbele kaart gestanst met de grote MD mal en dan uit het dessinpapier de 'bloem' nog één keer. Daarop weer verschillende stansjes in bij elkaar passende kleuren verhoogd opgeplakt.


De bloemenkrans is van Memorybox en die heb ik in alle gevallen bewerkt met een bijpassende kleur distress inkt en er strassjes opgeplakt.

Fijne dag!
groetjes van Ank



maandag 23 juni 2014

Cupcakes


Vandaag heb ik een lekker zoet kaartje voor jullie. De basis is dessinpapier van de Action daarop de mooie ovale doily van Spellbinders. Eroverheen drie verschillende washitapejes met daarop een uitgestanste tekststempel. De 'gepufte' cupcakestickers zijn van Zeeman en verder nog wat plakparels. het leek me wel een leuke kinderkaart zo.

groetjes van Ank

donderdag 19 juni 2014

Chique




Deze prachtige mal van Marianne Design lag nog ongebruikt in de kast dus het werd hoog tijd daar eens wat mee te maken. In de restjesbak lagen stukjes zwart cardstock en een stukje goudkleurig karton te wachten op bestemming. Ik heb er een smalle langwerpige kaart mee gemaakt. Voor de versiering heb ik plakelementjes van Joy! gebruikt die ik ooit eens op een beurs in een opruimingsbak had opgeduikeld, ik vond het er wel mooi bij passen. Zo is er deze chique kaart ontstaan. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.



groetjes van Ank

P.S. Ik krijg de lay-out van deze post niet meer zoals ik gewend ben. Hij is zomaar veranderd in een witte achtergrond en kleinere letters en dat terwijl de instellingen zijn zoals voorheen. herkent iemand dit probleem???

woensdag 18 juni 2014

Kleurrijk


Beproefd model maar dan in andere kleuren.
Het dessinpapier is weer uit een Action-blok.
de stansen zijn van Marianne Design.
En verder wijst het zich zelf!

Fijne dag!

groetjes van Ank

zondag 15 juni 2014

Paris


Op reis naar Parijs in een cabriolet, dat is waar deze kaart om draait. Ik heb er een restje blauw cardstock voor gebruikt, een randje van Unique, wat papiertape (Wibra) in twee soorten en een restje jute met zilverdraad. Het plaatje heb ik ooit van internet gehaald, verder dingetjes die ik nog had liggen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank