Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 5 mei 2014

De laatsten




Dit zijn voorlopig de laatste ronde kaarten die ik uit deze serie laat zien want ik denk dat jullie er genoeg van hebben, ik krijg steeds minder reacties en er lopen zelfs volgers weg!


Weer drie heel verschillende kaarten heb ik gemaakt. De eerste weer met allerlei kleurtjes die ik bij de 3-D bloem van K&Company heb aangepast. Ik heb allerlei stansjes gemaakt en die op elkaar geplakt en een paar plakstrassjes in de vorm van bloemetjes voor de nodige bling-bling.
De tweede kaart spreekt wel weer voor zich denk ik. De middelste cirkel met de katten heb ik verhoogd opgeplakt.


De laatste kaart heb ik in wat minder sprekende kleuren gemaakt met in het midden een draaischijf waarin je de betreffende maand kunt aangeven.

Fijne dag!
groetjes van Ank



zondag 4 mei 2014

Uurwerk


Ook deze kaart is rond maar dan toch weer heel anders, wat mij betreft ook prima geschikt voor een mannenverjaardag. Het dessinpapier had ik nog een restje van liggen, geen idee waar dat van is. De klok is van Tim Holtz. De tekst is van Joy!
We gaan weer verder met de ronde kaarten *lol*

groetjes van Ank

zaterdag 3 mei 2014

En nog eentje


We gaan gewoon door met ronde kaarten tot ik de bestelling compleet heb. dit is een variant waarbij ik als basis een grote stans van Marianne Design heb genomen. het dessinpapier is van de Action. verder wijst het zich wel vanzelf denk ik zo.

groetjes van Ank

donderdag 1 mei 2014

Weer twee


Ik ga nog weer even verder met de ronde kaarten die ik in opdracht moet maken. bij deze kaart heb ik crème en wit cardstock afgewisseld. De doilys heb ik in wit gestanst en op crème cirkels geplakt. Met wat plakparels en een wit lintje heb ik het geheel af gemaakt.


Bij deze kaart heb ik er voor gekozen geen tekst te gebruiken. Voor de kleuren heb ik mij laten leiden door het dessinpapier waarmee ik de grootste stans heb gemaakt. het voile lint paste er mooi bij evenals de grote brad en de plakstrassjes.

We gaan weer vrolijk verder met nog meer ronde kaarten.
groetjes van Ank


woensdag 30 april 2014

Rond


Ik heb een opdracht om een serie ronde kaarten te maken die opgebouwd zijn uit laagjes. Ze moeten geschikt zijn voor een verjaardag of zonder tekst zijn, voor wat betreft de kleuren ben ik vrij om te doen wat ik wil.




Dit zijn alvast de eerste twee, totaal verschillend van kleur en van opbouw. Er zullen er nog wel meer volgen in mijn volgende blogpost. 

Fijne dag!
groetjes van Ank

maandag 28 april 2014

Lentegroen


Een lentegroene kaart met bloesem in 3-D er op, is het geworden. Het dessinpapier komt uit een blok van de Action, de gebruikte stans is van Spellbinders, de 3-D bloemenstickers komen van de Zeeman en de stempel die ik heb gebruikt is van Marianne Design.

groetjes van Ank

woensdag 23 april 2014

Dank je wel en 60


Deze kaart heb ik gemaakt met hoofdzakelijk gekregen stansjes. Het label en het grasrandje heb ik wel zelf in mijn bezit.


De tweede kaart heb ik gemaakt met een plaatje dat ik ooit zelf met een programma heb samengesteld. De bloemenkrans en daar binnenin de tekst. Ik heb er wat glitterlijm her en der opgedaan. Eronder de  Fleur-de-Lis stans van Spellbinders waarop wat plakstrass. Alle randen heb ik met Distress inkt Frayed Burlap bewerkt.

groetjes van Ank


zondag 20 april 2014

Tattered Teddy


Het leuke grijze beertje Tattered Teddy nog maar weer eens gebruikt. Dessinpapier is van een heel oud bloc van de Action. De zig-zag-steek is gemaakt met een stempel en die weer geëmbost. Twee soorten Washitape gebruikt en verder twee stansjes onder het plaatje.

Fijne dag!
Ank

donderdag 17 april 2014

Nagemaakt


Omdat ik het zulke leuke kaarten vond heb ik er ook eentje gemaakt. Bij Miranda zag ik deze leuke kaart en ik was er weg van dus heb ik hem nagemaakt. Niet zo mooi als die van haar maar ik ben er wel tevreden mee. Miranda dankjewel voor alle inspiratie die ik telkens weer bij jou opdoe!

groetjes van Ank

dinsdag 15 april 2014

Om even bij stil te staan


Deze kaart kun je voor verschillende doeleinden gebruiken want je kunt bij heel veel dingen stilstaan. Persoonlijk houd ik erg van de kleurencombinatie zwart en roze. Het onderste randje is washitape, de gestanste rand van het roze cardstock is van MD. Het zwarte bladornamentje heb ik gestanst met een malletje wat ik tweedehands heb gekocht en heb dus geen idee welk merk. Hetzelfde geldt voor de tekststempel.

groetjes van Ank