Helaas had ik totaal onverwacht ineens twee condoleancekaarten nodig. In mijn voorraad had ik er geen meer. Dus ik heb er gauw twee gemaakt. Ik heb ze heel eenvoudig gehouden. Op de ronde afbeelding heb ik met zwart ook nog paardenbloempluis gestempeld. De andere kaart alleen maar gemat op een effen kaart.
Wat een nare tijd voor een dergelijke gebeurtenis. Van een echt warm afscheid kan nauwelijks sprake zijn. Er mogen maar een beperkt aantal mensen komen, condoleren mag niet meer, laat staan dat er een arm om je heen wordt geslagen. Het is al erg dat een geliefde heengaat maar dit maakt het wel extra beladen.
groetjes van Ank