Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 7 januari 2021

52 WTC, week 1

 


Vandaag is het weer kerstkaartendag bij 52 WTC en ik ga proberen daar het hele jaar aan mee te doen want het is me goed bevallen de afgelopen maanden.
Wat op de foto niet goed te zien is, is dat de streepjes zilverkleurig zijn.
Het plaatje lijkt oranje maar is meer tomaatrood en het komt van een cadeau label.
Voor de versiering heb ik er wat sneeuwkristallen opgeplakt.

Dan kan ik al weer een paar nieuwe volgers verwelkomen, wat leuk!
Ik hoop dat jullie je vermaken op mijn blog en er inspiratie opdoen.

groetjes van Ank

21 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Een hele leuke frisse kaart, ja die kleuren komen soms heel anders over zeker in deze donkere tijd, dan zijn de foto's van de kaart altijd heel anders dan in het echt.
Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Rosina zei

Een prachtig kerstkaartje is dit Ank leuk zo een slimline modelletje en ook mooie ijssterren en een leuke rudolph...
bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Anita van Deur zei

Wat een mooie kaart Ank met deze leuk moose.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk die ornamentjes bovenaan en andere leuke details
groetjes ellen

Annerieke zei

Mooie kaart Ank, een mooi geheel. Nu je omschrijft hoe de kleuren precies zijn, kan ik het me goed voorstellen hoor.
Groetjes, Annerieke

Laurespage zei

Ank, een heel fijn kaartje met een super moose. Fijn afgewerkt en mooie kleurencombinatie. Ja we gaan met volle moed van start en,als we het volhouden dan hebben we op het einde van de rit een uitgebreide collectie.
Groetjes, Laurette

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke slimline kaart Ank! Hoewel hij in het echt rood zou moeten zijn vind ik dit oranje eigenlijk ook wel heel hip.. Mooi met de zilveren accenten!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met hele sierlijke ijskristallen en een leuke eland erop. Ja soms is het lastig fotograferen zeker met dat donkere weer.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Ank.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een leuke kaart Ank.
Je kiest voor kerst misschien niet snel voor oranje....maar ik vind het prachtig!
Groetjes Diny

Eri zei

Een mooie kaart, de zilveren ijssterren en streepjes maken het extra chique.
Groetjes, Eri

Marjan zei

Mooie kaart, mooi model ook, ik hou wel van slimline kaarten. Leuk die zilverkleurige strepen en de hangende sterren! Mooi plaatje ook!

Jantine zei

Mooie kaart, Ank. Leuk met die sneeuwvlokken. Leuk ook om je slimline in de lengte te maken.
Fijn om je weer te zien bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Grietje Jansen zei

Leuke kaart.
Leuk ook om zo'n label te hergebruiken, zonde om zo'n mooi plaatje weg te doen.

Grietje

Henriët zei

Wat een leuke kerstkaart!
Groetjes van Henriët

Marjolein zei

Wat een mooie details op deze kaart! Ook geinig hoe het patroontje terugkomt in de eland; hij is leuk gecamoufleerd. Groetjes! Marjolein

Enny zei

Een heel mooie kaart, ja, kleuren fotograferen met deze donkere dagen is niet makkelijk. Groetjes, Enny

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart, prachtige eland heb je hier op.
Groetjes
Nancy 52WTC

GerJanneke zei

Heel leuke kaart! Mooi rendier is het en de zilveren strepen geven iets sjieks aan de kaart.

Elly zei

Heel leuk deze kerstkaart

groetjes Elly

Wybrich zei

Een mooie kaart Ank, zo ook de kaarten waar ik niet op gereageerd heb.
Nog de beste wensen voor 2021 en hoop dat dit jaar al wat beter wordt voor iedereen.

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met deze kleur. Groeten Trijntje