Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 4 januari 2021

Kerstman

 


Bij 52WTC is de challenge voor december: een kerstman op je kaart.
Nou dat is niet zo moeilijk.
Deze kerstman van Stamperia heb ik uitgestanst en op een mooie rand met ijskristallen geplakt.
Eerst had ik de rand van het plaatje met distressinkt bewerkt.
Wat zilverkleurige versieringen voor de  nodige bling bling en klaar is de kaart!

groetjes van Ank

19 opmerkingen:

Eri zei

Leuke kaart met het kerstman plaatje. Heel tof met die ijssterren rand!
Groetjes, Eri

Annerieke zei

Wat een prachtige kaart Ank, deze kerstman is geweldig! Ik wens je een mooi, liefdevol en gezond 2021.
Groetjes, Annerieke

Rosina zei

Heel leuk deze kerstkaart met een mooie kerstman erop Ank..
Dank je wel voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat een gezellige kerstman met zijn bolle wangen Ank....leuke kaart!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Supermooie kerstman heb je.. En je kaart ermee is geweldig!

Anita van Deur zei

Prachtig Ank en die kerstman helemaal top.

Elly zei

Je kerstkaart is heel mooi! Wel fijn om er gewoon nog te blijven maken, ergens kriebelt het mij ook een beetje nu...maar eerst wat opdrachtjes aan en dan misschien daarna toch iets doen.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke kerstman volgens mij kijkt ie zo blij omdat ie op je kaart mag poseren
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi plaatje heb je gebruikt! Ik houd van dit soort illustraties. De border met het Noorse motief past er perfect bij en dat de kaart rond is maakt hem helemaal speciaal. Ik vind het een topper!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie ronde kaart Ank, de kerstman is heel gaaf. Bedankt voor je deelname bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

Els zei

Wat leuk deze ronde kerstkaart en schattig deze kerstman.
Groetjes, Els

Jantine zei

Wat een schitterende afbeelding van de kerstman, Ank. En wat mooi, zo op die ronde kaart!
Bedankt dat je meedoet met de challenge van 52WTC "zet een kerstman op je kaart"!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annemarie en Merit zei

Een prachtige kaart Ank.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging "Kerstman" op je kaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en super mooie afbeelding van de kerstman. Leuk om er een ronde kaart van te maken!
groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstman heb je op deze mooie ronde kerstkaart gebruikt Ank. Mooie rand eromheen.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Epie zei

Een gaaf kerstkaartje Ank , met een toffe kerstman erop v de challenge
Bedankt voor je deelname en we zien je graag weer de volgende X
Groetjes Epie DT52WTC

Grietje Jansen zei

Hele mooi kaart. Prachtige afbeelding van de kerstman.

Grietje

Suzan zei

Vind het een superleuke kerstman! Word je helemaal vrolijk van!
Bedankt voor het meedoen met de kerstman Challenge!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met dit mooie plaatje van de kerstman. Stamperia dat zijn prachtige materialen. Ben onlangs met een ander blok bezig geweest. Leuk rond model gemaakt. Groeten Trijntje