Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 8 januari 2021

Hart met vlinders

 


Toen ik aan het uitproberen was voor het gast designerschap bij DCL had ik eerst deze kaart gemaakt.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor het trompettertje  omdat ik die iets aparter vond.


Het principe is uiteraard hetzelfde, ik heb met een stans een masker gemaakt en dat gedeeltelijk met inkt bewerkt en dan met stempels een tafereeltje gemaakt.
Op deze kaart heb ik ook nog wat stippen gezet met de perlenpen.
Vervolgens een randje gedoodled en het geheel gemat op rood.

groetjes van Ank

15 opmerkingen:

Trudy zei

Prachtige kaart en dat kaartje met dat trompettertje vind ik helemaal super leuk gemaakt!
Groetjes Trudy

Marijke zei

wat een mooi kaartje! Je hebt hem mooi bewerkt en leuk die pearldrops erbij! Groetjes Marijke.

Anita van Deur zei

Wow ook deze is prachtig Ank.

Je@net zei

Wat een pracht van een stempelkaart heb je gemaakt, Ank!

Eri zei

Deze met het hart en de vlinders is ook prachtig geworden!
Groetjes, Eri

GerJanneke zei

Nou, ik vind deze ook ontzettend mooi! Je krijgt steeds meer ideeën als je ermee bezig bent...

Elly zei

Ik vind hem zeer mooi.
Groetjes Elly

Caroline Cards zei

Een super mooie kaart!
groetjes, Caroline

Henriët zei

Deze is ook super geslaagd! Mooie kaart om voor Valentijnsdag te versturen.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Het is een heel mooie kaart met het leuke hart en vlinders erop Ank. Mooi gemaakt met deze techniek. Groeten Trijntje

Nicole Parmentier zei

Oh maar deze is ook heel mooi Ank! Het heeft bijna iets dromerigs met dat hart wat langzaam in de achtergrond verdwijnt. Het was vast moeilijk kiezen.. Maar ja, dan hadden we allebei vlinders gehad en nu hebben we in ieder geval twee heel verschillende voorbeelden.

Els zei

Een hele mooie kaart en leuk met hart.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooie stempels met de vlinders door het hart erachter kome ze mooi uit
groetjes ellen

Marjan zei

Dit is zeker ook een heel mooi kaartje met het hart en de prachtige vlinders! ook de zwarte accentjes erbij zijn top, passen ook goed bij de stempels.
Het trompetterkaartje is een goede keus, maar allebei je uitwerkingen zijn prachtig, hoor!

Elle-Jeanne zei

Wow , wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
Super leuk.
Groetjes Elle-jeanne