Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 3 januari 2021

Dutch Card Lovers #338

 


Bij Dutch Card Lovers zijn ze weer gestart met een nieuwe challenge en omdat ik de vorige keer had gewonnen mocht ik gastdesigner zijn.
De opdracht was: gedeeltelijke masking met behulp van dies.
Voor een tutorial kun je op het blog van DCL terecht.


Ik heb gekozen voor een stervormige mal en heb met distress inkt de kleuren aangebracht.
Het trompettertje en de noten in het zwart gestempeld.
En als laatste een kadertje gedoodled.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank



18 opmerkingen:

Marjan zei

Ik had natuurlijk al voorkennis van deze kaart, ik vind het een supergaaf kaartje, Ank! Erg leuk die stervorm, de kleurkeus en de afwerking ervan! Fijn dat je onze gastdesigner bent, dankjewel voor je mooie bijdrage!

Ilse zei

Je kaart is prachtig, heel mooi effect!
Ik blijf je graag volgen, ik ga meteen nog wat verder kijken hier op je blog...
Groetjes,
Ilse

Trijntje zei

Prachtige kaart Ank. Erg leuk gemaakt zo. Leuk tafereeltje van gemaakt. Groeten Trijntje

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hiel moai Ank,

Prachtige vorm en kleurgebruik.
Je trompetter is erg lief.

Groetnis fan Ina

Ellen zei

Ik vind jekaartje heel gaaf!!

groetjes, Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk Ank. De combinatie van de stans, de kleurkeuze en de afwerking, alles klopt vind ik. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Wow, wat is je kaart leuk geworden! Een prachtig voorbeeld!
Groetjes, Eri

Henriët zei

Heel erg leuk gedaan. Lijkt mee geen makkelijke uitdaging.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Heel mooi Ank! Ik zag hem al bij DCL en het lijkt me een heel leuke uitdaging om mee aan de slag te gaan. Dank je voor je tip van dat papier. Het grappige is dat ik dat altijd deed, het middenstuk eruit snijden. Nu niet aan gedacht, omdat het stansen zijn denk ik. Hihihi.... door jou herinnerde ik het me weer.

Nelleke zei

Wat een leuke techniek, en mooie kaart heb je ervan gemaakt. Ga zo even bij DCL kijken. groet, Nelleke

Crealientje zei

Beste wensen voor 2021!
Hele leuke kaart!
Mooi stempeltje met mannetje trompet.
Gefeliciteerd met gastdesigner schap!
Liefs Crealientje.

Anita van Deur zei

Wow Ank super leuke en mooi uitgevoerd top!

Kaartjes door Elise zei

Wat super gedaan! Erg leuk kaartje

Elly zei

Ik vind hem geweldig!
Groetjes Elly

martina's kaartjes zei

geslaagd, leuk kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina

Danielle zei

Wat een mooie kaart als gastdesigner!! Leuke techniek!

Els zei

Een super leuke verjaardagskaart is dit Ank en ook zo'n leuke techniek.
Groetjes, Els

Wybrich zei

Schitterende kaart Ank!

Ik las dat je moeder overleden is, nog gecondoleerd en veel sterkte!