Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 31 december 2020

52 WTC, week 53

 


Voor de laatste keer dit jaar een kerstkaart en ik doe weer mee met 52 WTC.
De basiskaart is van kraft (met een streepje).
Daarop heb ik een kerststans geplakt en daar weer boven een uitgestanste sneeuwkristal op kraft.
Ter versiering heb ik rode en bruine plakstrass gebruikt.

Ook kan ik weer twee nieuwe volgers welkom heten.
Leuk dat jullie mijn blog hebben weten te vinden!

Ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling toe
Laten we hopen dat het nieuwe jaar een oplossing brengt voor de coronacrisis.
In ieder geval wens ik iedereen veel gezondheid, geluk en creativiteit toe!

groetjes van Ank

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart Ank, ik hou van ijssterren, fijne jaarwisseling!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie sfeervolle kerstkaart in wit en kraft Ank. Ik vind hem top. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC. Hopelijk kunnen we in het nieuwe jaar weer van je creativiteit genieten.
Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Hele mooie kaart met dit sneeuwkristal, Ank! Mooie glimsteentjes ook.
Leuk je weer te zien bij 52WTC en fijne jaarwisseling gewenst.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annerieke zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Ank, prachtig ijskristal op de achtergrond. Het zal voor jullie wel lastig zijn deze dagen, net na zo'n groot verlies. Je zegt dat mooi, dat je hoopt dat er een oplossing komt voor het virus. Het hoeft niet terug naar wat we gewend waren vind ik, want wat is normaal hè. Maar het zou fijn zijn als we weer 'veilig' kunnen leven. Fijne jaarwisseling!
Groetjes, Annerieke

Elly zei

Een mooie kaart Ank! Mooie blikvanger deze ijskristal.
Hopend ook op een beter jaar voor iedereen...wens je een fijne jaarwisseling en een goed 2021.
Groetjes Elly

Cornelie zei

Mooie kleuren combi blij ik dit vinden. Door het wit knalt ie van het scherm. Mooi met het bling erbij!
Gezellige jaarwisseling en al het goeds voor 2021!!

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaart!!
Gezellig dat je er ook vandaag weer bij bent, we hopen je in 2021 weer op donderdag te mogen begroeten op de 52WTC blog.
Goede jaarwisseling en het allerbeste voor 2021 veel liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Laurespage zei

Heel mooi bedacht Ank. Is een fijne kaart geworden. Fijn eindejaar en met volle moed beginnen we aan 2021.
Laurette

Eri zei

Mooie kaart, leuk dat wit/kraft en het beetje rood. Fijne jaarwisseling en een goed begin van 2021!
Groetjes, Eri

Henriët zei

Een mooie kaart om het jaar mee af te sluiten.
Fijne jaarwisseling!
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Leuke kaart Ank. Erg mooi gemaakt. Ik wens je een goede jaarwisseling.Voor het nieuwe jaar veel creativiteit . En inderdaad te hopen dat we dan van het Corona virus af zijn. Ik wens je alle goeds . Groeten Trijntje

marian zei

Een prachtige laatste kaart heb je gemaakt.
Ik wens je een prettige jaarwisseling en een mooi en vooral een gezond nieuw jaar.
Groetjes van Marian.

Rosina zei

Prachtig is je kerstkaartje op deze laatste dag van 2020 Ank...zo mooi die krans met daarop die leuke ijs kristal...
ende pareltjes maken hem heel sprankelend...

groetjes
een fijne jaarwisseling
en een mooi, gezond en vooral een creatief 2021
Rosina
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje zo mooi de combinatie met kraft en e de mooie ster
ik wens je een gelukkig, gezond en creatief 2021
groetjes ellen

Els zei


Ik wens je een heel goed nieuwjaar Ank.
Een mooie kaart Ank en leuk al die stras steentjes.
Groetjes, Els

GerJanne zei

Ook deze is mooi met de ijskristal als blikvanger!
Voor jou ook de beste wensen!

Wilma zei

MOOI kerstkaartje is dit Ank.
Voor jou ook de BESTE WENSEN voor 2021 en blijf GEZOND.
Bedankt voor je reactie op mijn blog.
Liefs Wilma ☺☺☺