Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 13 september 2011



Vandaag twee kaarten gemaakt met plaatjes die bedoeld waren om piramidekaarten van te maken,
ik heb er ook nog een Kerstkaart mee gemaakt maar die laat ik morgen zien. Inmiddels ben ik de trotse bezitter van een Big Shot en ik vind het helemaal het einde! De mallen gebruikt voor de stansen op deze kaarten heb ik echter niet, heb de stansjes van iemand gekocht. De geëmboste tekst van de eerste kaart heb ik wel zelf.

groetjes van Ank

9 opmerkingen:

Unknown zei

Ze zijn schattig geworden Ank en pas op hoor met je big shot, voor je het weet heb je heel wat ijzertjes in je verzameling (lol)

Linda zei

wat zijn ze leuk
gr linda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lieve kaartjes, ze zien er prachtig uit, lieve plaatjes.
pas op, je kan straks geen dag meer zonder je big shot, ik kan in ieder geval niet meer zonder mijn cuttlebug.

groetjes jolande

Willy's creations zei

Prachtig...en leuk dat je ook nu een big shot heb...daar krijgt je geen spijt van.

Groetjes,Willy

gré zei

wat een leuke kaartjes en
gefeliciteerd met je big shot
ik heb er ook een
maar voor je het weet kan je je malletjes niet meer kwijt
ik heb al 3 albums en nog zitten er in een doos
dus pas op hahaha

groetjes gré

Elly zei

Wat een lieverdjes Ank!!

...en nee hoor, ik heb niks aan mijn blog gedaan. Het is al een hele tijd zo, en al heb ik tussendoor wel eens iets anders geprobeerd, ik kom toch weer terug op dit blogjasje ;-) want die vind ik het best bij me passen ;-)

groetjes, Elly

arjette zei

Wat een mooie kaartjes!!! Vooral de rode vind ik erruugg mooi!!

gr. arjette.

Marjan zei

Wat een schattige plaatjes op deze mooie kaartjes!

Groetjes, Marjan

Hetty zei

Wat een super mooie kaartjes

gr hetty