Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 28 december 2011

Rozet

Sinds kort heb ik de rozetstans van Tim Holz en het werd tijd dat ik die
eens ging uitproberen. Is er een handigheidje om de rozet in elkaar
te zetten? D.w.z. de uiteinden aan elkaar plakken dat is niet moeilijk maar
vervolgens om hem plat te leggen en dan het gaatje in het midden
zo klein mogelijk te houden om er dan een rondje op te plakken vond
ik niet echt gemakkelijk gaan. Met dubbelklevend tape
schoot het weer los en met lijm moet de rozet de hele tijd in bedwang houden
totdat de lijm droog is. Hoe doen jullie dat?

groetjes van Ank

8 opmerkingen:

Linda zei

Hij is wel erg leuk geworden
gr linda

Willy's creations zei

Mooi...ik heb ook eens op een filmpje gezien...dat ze op de achterkant een rondje(karton)ca 4cm met dubbelzijdig tape stukjes plakte...en dan er achter plakte.

Groetjes,Willy

Summer-design zei

Leuk kaartje Ank!
Een rozet zoals de jouwe heb ik nog nooit gemaakt, kan je daar ook niet echt bij helpen. Welke lijm heb je gebruikt dan?, misschien dat tacky glue (dat hecht heel goed) of glue dots wat is. Tacky glue kun je spaarzaam gebruiken en even laten drogen vanwege de spanning die op zo,n rozet staat, evt. met een klein knijpertje erop. Tijdens het drogen (gaat snel hoor) ga je gewoon even met iets anders bezig. Succes!

Gr, Wietske

Wilma zei

Hallo Ank,
Helaas kan ik je geen raad geven. Het is wel "havin fun" met zo'n rozet niet? Je hebt er wel een PRACHTIGE kaart mee gemaakt.
Liefs Wilma

Unknown zei

Het ziet er prachtig uit Ank, ik zet er altijd wat zwaars op todat alles goed droog is

Marijke zei

Hoi Ank,

Wat ziet je kaart er mooi en leuk uit!! Ik gebruik altijd een rond cirkeltje, daarop een dot lijm uit de lijmpistool de rozet erop en vlug in model brengen en binnen een minuut zit heel de boel stevig aan elkaar!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ank.

Liefs Riet.

Unknown zei

Hallo Ank
Die rozetten zijn altijd leuk op een kaart.
Ik gebruik ze regelmatig.
Tip:Ik leg de rozet op het rondje papier,en dan in het midden die ik Glossy accents van tim holtz,het volgende rondje papier erop en laten drogen.
Groetjes Agnes