Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 18 maart 2012

Opkikkeren

Vandaag wil ik beginnen mijn nieuwe volgers welkom te heten, ik voel me vereerd dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om te volgen! Zonder volgers en reacties is een blog toch eigenlijk niets waard, die feedback wil ik altijd graag hebben!
Dan de kaart van vandaag, het plaatje is uit een stofje gesneden, verder allemaal effen gekleurd kaartenkarton, washi-tape (Action), plakkant (Boekenvoordeel), katoenen twine (Hobbystuff, mijn webwinkeltje), kikkerbedel en plakstrass had ik nog.

Fijne zondag!
Ank

15 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt.
Maar gelukkig ben ik al aardig opgekikkerd van de griep.
Het is een schatje.

Fijne zondag en groetjes.

Marjan zei

Nou, daar word je toch vrolijk van, al die leuke kleurtjes en de leuke kikker! Heel leuke kaart!

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Leuke vrolijke kaart Ank!
De teksstempel vind ik ook tof! Dat bedeltje is tof!
Groetjes Cornelie

Ellen zei

Leuke kaart met lekkere knallende kleuren!

groetjes, Ellen

Marijke zei

haha hier wordt je toch vrolijk van als je zo'n kaartje krijgt met wel een hele blije kikker!! Heel leuk en vrolijk gekleurd kaartje!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Riet zei

Wat een geweldige kaart Ank.

Liefs Riet.

Summer-design zei

Hoi Ank,

Als je daar niet van opkikkerd dan weet ik het niet meer, wat een kleurexplosie,heel erg leuk hoor!

Gr, Wietske

Corrie zei

wat een mooie opkikker Ank
prachtig die kleuren

Groetjes Corrie

arjette zei

Wat een super leuk kaartje!!!! Lekker vrolijk!!!

gr. arjette.

Angela zei

Hoi Ank

Schattige opkikker kaartje.

Groetjes Angela

Grietje Jansen zei

Wat een mooi en vrolijk geheel.
De kleuren springen eruit, en een schat van een kikkerstofje.

Grietje

gré zei

een leuke opkikker
lekker van kleur

groetjes gré

Tini zei

Leuk zeg! Lekker felle kleurtjes.
Gr. Tini

debby4000 zei

cute, fun card.
luv
Debby

Wybrich zei

een geweldige kaart zo zonder design papier! schitterend!