Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 9 april 2012

Rustig

Vandaag heb ik een wat rustiger kaartje voor jullie dan de vorige. Ik heb het in wit en écru gehouden. De basiskaart is wit met daarop écru cardstock dat ik met een provocraft mal heb geëmbost. Dan weer een strook wit gestempeld met een stempel van Kruidvat met distress inkt Old Paper. Om de strook heb ik een touwtje geknoopt met daaraan een zilverkleurige vlinderbedel. De doily stans is van MD en heb ik weer uit écru gestanst. Het plaatje is van Marjolein Bastin en heb ik met uit een oude kaart gestanst. De witte bloemetjes komen uit mijn webwinkel en verder nog wat plakparels gebruikt.

groetjes van Ank

17 opmerkingen:

arjette zei

Ik vind het een héél mooi kaartje!!!!

gr. arjette.

Greet van Maurik zei

hallo Ans.
Je kaart is heel mooi, een beetje mijn stijl.

Groetjes

Unknown zei

hij is prachtig
en een hele mooie doily heb je gebruikt
gr.agnes

Ursula Alice Stegmann zei

Eine sehr elegante Karte, mit sehr zarten Farben. Gruss, Ulla.

Linda zei

Wat heb je dat mooi gedaan zo, schitterend kaartje
gr linda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje.

groetjes jolande

Gemma zei

Rustig maar wel heel erg mooi! Groetjes Gemma

José zei

Prachtig! De glooiende tekst vind ik gaaf met de vlinder.
Groetjes, Jose

José zei

Prachtig! De glooiende tekst vind ik gaaf met de vlinder.
Groetjes, Jose

gré zei

een heel mooi kaartje

groetjes gré

Marjan zei

Heel mooi is deze chique kaart! Die tekst vind ik ook erg mooi!

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Hoi Ank ik vind dit kaartje heel mooi.
Leuk die vlinder aan het touwtje.

Groetjes Jannie

Wybrich zei

een erg mooie rustige kaart!

Willy's creations zei

Een pracht van een kaart!

Groetjes,Willy

Marijke zei

Prachtige en stijlvolle kaart!

Groetjes, Marijke en Chantal

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ank.

Liefs Riet.

Louise zei

Wat een prachtig stijlvol kaartje!.

gr.LOuise