Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 24 juni 2012

Wekker

Hij staat er een beetje scheef op zie ik nu, deze kaart heb ik de afgelopen week gemaakt. Op marktplaats koop ik regelmatig stanzen van mallen die ik niet zelf heb/wil kopen en daar is deze wekker er ook eentje van. Een Tim Holtz stans gesneden uit chipboard. Toevallig had ik de wijzerplaat nog liggen die er precies achter past. De rand bewerkt met Distress inkt Walnut stain en de wijzers met een zwarte brad vastgezet.  Het dessinpapier in de vorm van een briefkaart met de horloges erop is van Pion. Het zwarte cardstock op het onderste deel van de kaart heb ik geëmbost. De hoekjes zijn van Avec en het rode papiertape met cijfers is van Cavallini&Co. Verder nog een bijpassende bedel met een rode brad vastgezet en wat letterstickers.

Fijne dag!
Ank

18 opmerkingen:

Willy's creations zei

Een pracht van een kaart!

Groetjes,Willy

anneke's creaties zei

wat een schitterende kaart
ja suuuuper gedaan

groetjes anneke

Unknown zei

een leuke kaart
soms vindt je een stans wel leuk maar niet om meerdere kaarten ermee te maken
en dan is het wel fijn als je via marktplaats eraan kan komen
gr.agnes

Anoniem zei

hoi Ank wat een geweldig mooie kaart is dit.
Super leuk die wekker en dat kleine bedeltje vind ik ook heel leuk.

Groetjes Jannie

Anita Meijer zei

Wat heb je dat schitterend gedaan Ank, ik vind je kaart super geworden. Heel mooi in detail allemaal. Je vintage mannenkaart van hieronder vind ik ook helemaal geweldig.
Groetjes van Anita

Linda zei

Gaaf gedaan Ank
gr linda

Unknown zei

Ik vind het een gave kaart Ank, mooi gedaan!

Grietje Jansen zei

Heel leuk gedaan.
Vind de wekker ook wel mooi, maar ook inderdaad iets wat je niet regelmatig op een kaart verwerkt.

Grietje

Caroline zei

Wat een prachtige kaart, Ank, zo leuk met de wijzerplaat erachter !

Marijke zei

Wat gaaf is deze wekker. Leuke kaart heb je ermee gemaakt! Goed idee om stansjes op marktplaats te kopen, sommige gebruik je maar 1 of 2 keer.

Groetjes, Marijke en Chantal

Marjan zei

Vind het een geweldige kaart! Gaaf die hoeken die je hebt gemaakt en de kleine details zoals de lettertjes en het kleine klokje onderin links.

Summer-design zei

Heel mooi Ank!

Gr, Wietske

Ellen zei

Dit vind ik echt onwijs leuk geworden! Erg gaaf effect heeft de wekker met DP en tekst. Inderdaad goed idee om via Marktplaats stanzen te kopen.

groetjes, Ellen

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Ank.

Liefs Riet.

arjette zei

Wat een super mooi kaartje zeg!!! Die hoekjes van Avec, is dat een pons of stans en zo ja, heb je daar een artikelnummer of iets dergelijks van??

gr. arjette.

debby4000 zei

Fabulous clock card.
luv
debby

Wilma zei

Gave kaart met super leuke details!!

Sandy Ang zei

that alarm clock is fab. loving the red, black and kraft colour combo