Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 18 oktober 2012

La belle France

 
Even weer heel wat anders nu, een kaart gemaakt voor vrienden van mij die echte 'Francofielen' zijn. Het dessinpapier en de stans van de Eiffeltoren zijn van Marianne Design, het label is een sticker van Bentoy evenals het plaatje. Verder: jutetouw (uit eigen webwinkel), nietjes, bedels (oogjes afgeknipt), letterstickers, hoeksticker (Action) cirkelpaillet en pijl (sticker).
We gaan weer verder met het maken van kerstkaarten!
 
groetjes van Ank

16 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Ank,
Wat een schattig kaartje in Franse stijl..mooi met al die leuke details en ja..bij de Action hebben ze vaak leuke stickers om je kaart mee te pimpen..ik kom er ook vaak..

Liefs Ans

Linda zei

Wauw wat mooi gedaan heb je dat
gr linda

arjette zei

Wat een super leuke kaart!!! Heel toepasselijk!

gr. arjette.

gré zei

heel erg leuk

groetjes gré

Willy's creations zei

Wat een schitterende kaart Ank..succes met de kerstkaarten...ik ben gelukkig klaar mee!

Groetjes,Willy

Summer-design zei

Vind ,m geweldig Ank!

Gr, Wietske

Anita Meijer zei

Wat heb je dat schitterend gedaan Ank, ik vind het geweldig om te zien, super.
Liefs van Anita

Unknown zei

Wat een leuke kaart is dit geworden. Er is een hoop op te zien, mooi gemaakt hoor!
Groetjes, Joke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi, alles past zo mooi bij elkaar,

groetjes jolande

Marijke zei

Als ik dit kaartje zie krijg ik zin in vakantie, heel mooi!! Alles past perfect bijelkaar.
Groetjes, Marijke en Chantal

Cornelie zei

wat een mooie kaart zeg, en helemaal als ze zo van Frankrijk houden, leuk!!!

anneke's creaties zei

nou dit is met recht een franse kaart
suuuuuuuuuper mooi
leuk met de eifeltoren en de bedeltjes doen het ook goed op de kaart
ja erg mooi van kleur

groetjes anneke

Greet van Maurik zei

Wat is dit een mooie kaart zeg! heel leuk zo in de franse stijl.

Groetjes

Anne-Elise zei

Fabulous work, Ank! Paris is such a beautiful city and so is your card! Have a great weekend! Hugs

Unknown zei

Krijg spontaan zin om direct naar Parijs af te reizen Ank! Heel gaaf met die achtergrond en mooie elementen! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Marjan zei

Heel erg gaaf, Ank!!