Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 30 juli 2014

Uiltje


Eigenlijk ben ik niet meer zo van de knipvellen maar af en toe krijg ik er eentje en ik heb er eigenlijk ook best nog veel liggen dus soms maak ik er een kaartje mee. Zo ook met dit uiltje van een vel van Yvonne Creations.


Wat stansjes in bijpassende kleuren, dessinpapier van een oud Action blok en dat alles op een ronde kaart geplakt. Een beetje zoet maar wel schattig toch?!

groetjes van Ank




8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hou wel van zoet, schattig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

Heel mooi kaartje Ank...prachtige ronde stans gebruikt en ook mooie kleurtjes....

groetjes Rosina

Sabine zei

Schattig kaartje en het uiltje is ook erg leuk!

Willy's creations zei

Ziet er schattig uit:-)

Groetjes,Willy

Ans Gilbert zei

Hoi Ank,
wat een lief kaartje, mooi papier en mallen, het uiltje is schattig..
liefs Ans

Anita Meijer zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Ank, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Marjan zei

Mooie kleuren samen en al ben ik ook niet van de knipvellen, je hebt er wel iets moois van gemaakt, Ans!
Vind je vuurwerk kaart hieronder ook prachtig trouwens,een effectvolle combi!
Ik blog minder. Heb vakantie en last van rug, vandaar.

Unknown zei

Ook ik ben niet van de knipvellen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je dit schattige uiltje niet kon versmaden Ank! Superleuk kaartje heb je ermee gemaakt, mooie stansen ook zo! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner