Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 12 oktober 2014

Weer scraplings


Ik heb weer scraplings gemaakt, Kerstcraplings. Ook hier heb ik weer dessinpapier uit een oud blok van de Action gebruikt. De ronde stansjes met sterretjes had ik nog liggen.



Het hert van Joy! is uit donkerbruin gestanst en heb ik iets verhoogd opgeplakt en het label voor de tekst heb ik met de hand gesneden. Letters en sterretjes zijn nog van stickervellen want ook die moeten nog steeds op.

groetjes van Ank

8 opmerkingen:

Willy's creations zei

Ziet er leuk uit:-)

Groetjes,Willy

Grietje Jansen zei

Zo eenvoudig kan het zijn om een leuke kaart te maken.
Mooi hoor.

Grietje

Marjan zei

Het hertje komt zo mooi uit tegen de warme achtergrond, beetje bling erbij ook helemaal leuk voor kerst! Gaaf zijn ze!

Erica ♥ zei


Hoi Ank,

Wat gaaf gemaakt, echt super ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Unknown zei

Wat zijn ze mooi Ank, dat sierlijke hert, de sterretjesrand. Ook je Noorse kaarten zien er heel gaaf uit! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Wybrich zei

Mooi Ank! Ze zijn leuk, en de sterretjes uit de stickervellen doen het hier wel goed bij!

Ans Gilbert zei

prachtige scraplings heb je gemaakt Ank, de hertjes doen het goed op de achtergrond,
liefs Ans

Rosina zei

Hele leuke scraplings Ank en je kan het niet zien hoor dat het al wat ouder designpapier is....Ik vind ze TOP!!!

groetjes Rosina