Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 5 november 2015

Edelhert


Ik heb de mal van de Edelhertenkop van Marianne Design maar weer eens tevoorschijn gehaald, vind hem toch wel erg mooi. De kaart heb ik in twee kleurstellingen gemaakt. Het dessinpapier komt allemaal uit een blok van de Action. 


Een bijpassend lint (Tilda) op het midden geplakt over de onderste witte cirkel heen, want anders zag je er te weinig van. De herten met distress inkt bewerkt voordat ik ze uit de mal haalde. Vilten sneeuwkristallen voor de versiering en witte tekst erbij.


Hier beide kaarten nog even naast elkaar. Ik lees graag wat jullie er van vinden.

Fijne dag!
groetjes van Ank

10 opmerkingen:

Sylvia zei

2 mooie kerstkaarten,Ank.Leuk is het hertenhoofd in het midden.

Groetjes,Sylvia.

Anoniem zei

Wat leuk om de edelherten in twee verschillende kleurstellingen te zien Ank! Mooie kerstkaarten :)
Groetjes Chantal

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ze zijn beide mooi geworden Ank, die met dat zwarte hert komt op mij net wat stoerder over. Leuke manier om die kop zo te gebruiken...
Lieve groetjes Miranda

Erica ♥ zei


Dat zijn gave kaartjes geworden, die hertenkop blijft leuk ☺
Je kunt wel mee doen bij ons bij De Egel....
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Wil Frutsel zei

Schitterend Ank, het blijft zo'n prachtige mal, en je papier keuze erbij vind ik helemaal mooi!!
xx Wilma

Rosina zei

Heel mooi zijn deze 2 kerstkaartjes Ank....

groetjes Rosina

Sabine zei

Leuke kaartjes zijn het geworden. Het hoofd blijft ook erg mooi! Liefs sabine

Willy's creations zei

Mooi gedaan :-)

Groetjes,Willy

Unknown zei

Leuke kaarten Ank en dat hertenhoofd is inderdaad erg mooi.

groetjes, Joke

Ellen zei

Zeker een mooie mal en erg leuk zoals je de kop verwerkt hebt.

groetjes, Ellen