Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 15 juni 2016

Strand


Twee kaartjes met het strandthema heb ik voor jullie. De prachtige achtergrondtekeningen van Tiny heb ik er voor gebruikt in combinatie met mallen van MD. De eerste kaart is vierkant, 10,5 x 10,5 cm van kraft. Over het plaatje een wit kader gestanst. Het strandhuisje 2x gestanst, een keer uit wit en een keer uit kraft. Dakrand, deuren en trapje uit kraft gehaald en op het witte geplakt. Zonnetje en wolk (bewerkt met blauwe distress inkt) van MFT en alles verhoogd opgeplakt. Een paar kleine schelpjes erbij in de hoek.


Voor de tweede kaart heb ik als basis een dubbele witte kaart genomen en daarop een achtergrondpapiertje geplakt uit het blok Driftwood van MD. Ik had nog een strookje houtpapier liggen, dat heb ik gebruikt voor de vloer. De ligstoel 2x gestanst en de zitting met inkt bewerkt. Plaatje uit hetzelfde knipvel gehaald. Stempel met bruine inkt gezet en wat jute touw met een zeester-bedel erbij en weer wat schelpjes in de hoek.

Laat nu de zomer maar komen ;-)

groetjes van Ank


13 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Ank,
2 hele leuke strandkaarten, het huisje is erg mooi in combinatie met de achtergrond en ook je 2de kaart met strandstoel is leuk..
groetjes,
Ans

Sabine zei

Wat een leuke kaarten, gaaf hoe bij de bovenste het strandhuisje erbij komt. En de plaatjes zijn ook erg leuk gecombineerd Liefs Sabine

Marjan zei

Wat zijn ze gaaf, vooral die eerste: erg goed gecombineerd alle materialen!

Rimmie zei

Wat een prachtige zomerse kaarten!!!
Je word er spontaan helemaal zen van.

Groetjes

Rimmie

Wybrich zei

Gaaf, vooral de eerste met het strandhuisje!
En je nieuwe woning kaart was ook al zo mooi!

Rosina zei

Heel mooi deze 2 zomerse kaartjes Ank....prachtige stansjes erop ...alles past zoooo mooi bij elkaar....KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie zomerse kaarten Ank. Leuk hoe je alles verwerkt en gecombineerd hebt, het lijken wel kleine schilderijtjes. Ik krijg zin om naar het strand te gaan...laat inderdaad de zomer maar komen ^-^
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een 2 super de sup kaarten Ank. Heel leuk gemaskt met deze nieuwe materialen. Groeten Trijntje

Wil Frutsel zei

Prachtige kaartjes Ank, lijkt net of ik echt naar een foto kijk!!
xx Wilma

Willy's creations zei

Zien er prachtig uit :-)

Groetjes,Willy

vintagebyina zei

Heel mooi zijn de achtergrondtekeningen.
Zo heb je een hele mooie kaart.
Groetjes Ina

Ellen zei

Heel erg leuk gedaan en lekker zomers!

groetjes, Ellen

Sylvia zei

Mooie strandkaarten,Ank.Vooral de eerste met het superleuke tafereeltje.

Groetjes,Sylvia.