Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 26 augustus 2016

Bloem/Flower


Deze kaart is ook weer ontstaan uit de restjes die ik op mijn bureau had liggen. Bij het zoeken naar iets anders kwam ik deze bloemen (ik had er twee) weer tegen, ze zaten op haarknipjes. Daar heb ik er eentje van af gehaald. De papiertjes lagen nog op mijn bureau evenals de uitgestanste rand en witte stans. Het blauw weer in het hart terug laten komen door een grote brad en in de plaksteentjes. Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

groetjes van Ank

This card was made with leftovers on my desk. While searching for something else I found this flower again. Originally it was meant for in the hair. The die-cuts I used as well as the papers were on my desk, so I combined them. The blue was repeated in the heart of the flower by the blue brad. I woud love to read what you think of this card, please write a comment!

hugs,
Ank

8 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

wat leuk om de bloem op deze manier te gebruiken, ik vind je kaartje echt top!
groetjes,
Ans

Nancy zei

Hey Ank,

Dank voor het compliment op mijn blogpost van vandaag... haha, doet mijn neus krullen...
Hou mijn blog maar in de gaten, heb deze week geweldige geboorteprojecten gemaakt... Zullen er later nog op komen...

De kaart met bloem is wel speciaal... Geweldig dat je haarspelden recupereerd tot kaarten...
De Goofy-kaartjes vind ik super en ook de cupcakes...

Fijn weekend,
Liefs,
Nancy

Rosina zei

Heel leuk dit kaartje Ank...zo mooi die zoals je die prachtige bloem heb verwerkt....echt chique...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Sabine zei

Het is een mooie kaart! Prachtige bloem en zo zie je maar dat we van alles iets kunnen maken Liefs sabine

Monique zei

Prachtige kaart Ank!
Liefs, Monique

Marjan zei

Mooi hergebruik van de bloemen, ze vormen samen een prachtige blikvanger op je mooie kaart!

femminde zei

Hallo Ank,

Leuk zo'n restjeskaart. Ik zag er ook ergens een challenge mee. Ik moet ook maar eens weer wat gaan opruimen/ opmaken.
Fijne week!!!

Groeten van Femminde

Ellen zei

Heel creatief hoor met een heel mooi resultaat vind ik.

groetjes, Ellen