Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 4 oktober 2018

Bakvormpjes





Vandaag heb ik iets heel anders om te laten zien. Het was niet mijn eigen idee om dit zo te doen maar ik heb er wel mijn eigen draai aan gegeven. De basis is een oud vintage bakvormpje, een beetje roestig. Ik heb een cirkel uit passend dessinpapier gestanst en die op de bodem geplakt. Een zilverkleurige pijpenrager er omheen.


De plaatjes zijn zgn. paperdolls van Tim Holtz. Die heb ik verhoogd aangebracht. Voor de versiering op het bovenste exemplaar een paar borstelboompjes en een stukje van een kunstguirlande. Met correctievloeistof heb ik wat sneeuw op de boompjes aangebracht, ook op het gestanste boompje in het tweede exemplaar. Daar heb ik ook wat sneeuw gemaakt waar de jongen in staat. Aan de achterkant een ophanglusje gemaakt. Leuk voor bijv.  in de kerstboom.


Ik heb nog meer vormpjes dus ik ga er nog meer maken. Eerst moet ik ze heel goed schoonmaken want de bakresten zitten er nog in, ze zijn kennelijk ooit goed gebruikt!

groetjes van Ank





8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

tof idee, heel mooi gemaakt!
Nancy

Fracor Creaties zei

Goedemorgen heel mooi

Eri zei

Leuk gemaakt, zal vast leuk staan in de kerstboom.
Groetjes, Eri

Je@net zei

Leuk idee, Ank. En ziet er super gaaf uit!

Sylvia zei

Wat origineel,Ank.Erg mooi gemaakt en een leuke tekststans.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Trijntje zei

Heel erg mooi Ank. Wat leuk met deze vintage plaatjes. Erg leuk afgewerkt. Het zijn hele leuke hangers geworden. Een leuk idee. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf idee zeg, weet nog dat mijn oma die bakvormpjes ook had
groetjes ellen

Willy’s Creations zei

goed geslaagd 😉