Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 5 november 2018

Scrapling voor Kerst


Bij Dutch Card Lovers is een challenge gaande om een scrapling voor Kerst in je eigen stijl te maken. Nu maak ik wel graag scraplings en ik had nog het e.e.a. aan mini cardkits en restanten daarvan  liggen dus daar heb ik deze mee gemaakt. De belletjes, het lurex draad, de rozet met cirkel/tekst en de banner met tekst en glitterballetjes komen allemaal uit de kit. De rest heb ik er bij gemaakt. Het voorste boompje is zilverkleur maar dat komt op de foto helaas niet tot z'n recht.

groetjes van Ank

10 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een mooie scrapling, Ank! Mooie koele kleuren samen, en leuke tekstjes! Het zilveren boompje kan ik me wel voorstellen. Dank je wel voor het meedoen met DCL!

Je@net zei

Mooi geworden, Ank!

Trijntje zei

Heel leuk deze scrapling. Deze kerstbomen blijven toch wel heel mooi De eerste van MD. Heb ze deze ook nog en altijd leuk. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Wat een mooie scrapling heb je gemaakt Ank, leuk is het lurex draadje met belletjes,
Ansx

Margot zei

Prachtige kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Eri zei

Leuke scrapling is dit geworden Ank. Leuk met het lurex draad en de belletjes.
Groetjes, Eri

Nancy Soetaert zei

mooi met deze kleuren!

Ellen zei

Hé Ank! Super leuke scrapling! Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen

Angela zei

Deze is ook prachtig!

Maryann scrapbooking zei

Je découvre ce format de carte scrapling grâce au challenge
et ça me plait beaucoup.
J'adore ta création pour Noël, sobre et efficace.
Bises.