Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 7 januari 2019

Oudjes in een nieuw jasje


Tijdens het opruimen van allerlei dingen kwam ik een doos met hobbymateriaal tegen en daar vond ik een stel kaarten in die ik al jaren geleden had gemaakt. Indertijd maakte ik vooral kaarten met uitgeknipte motieven uit stofjes zoals deze overhemden.


Het waren eenvoudige witte kaarten, enkellaags en de overhemden waren met een fijn lijntje glitterlijm bewerkt en dat was het wel. Ik vond het eigenlijk wel jammer om ze weg te gooien en heb geprobeerd ze een beetje naar deze kaartenmaak-tijd te brengen.


Ik heb ze allemaal op een gekleurde ondergrond geplakt, de bovenste zelfs op twee kleuren. Ze hebben allemaal een paar gympen-knoopjes erbij gekregen en ik heb met de perlenpen en nog wat andere knoopjes wat meer kleur proberen toe te voegen.


Aan de teksten kon ik niets veranderen, dat zou ik nu anders doen, maar zo zijn de kaarten in ieder geval nog weer te gebruiken. Gebruiken jullie wel eens stofjes voor het maken van kaarten?

groetjes van Ank

8 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super leuke kaarten, Ank.
Lang geleden dat ik stofjes gebruikte op een kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk Ank zoals je de kaarten een "upgrade" hebt gegeven. Ik vind de gympen en knoopjes erbij een goede vondst evenals de laagjes extra papier. Goed dat je ze bewaard hebt. Zeker heb ik vroeger kaarten met stofjes gemaakt, ik heb nog steeds stofjes liggen ;-)
Lieve groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

hahaha, dit is wel grappig ! leuke kaartjes
grtjs,martina
x

Eri zei

Ze zijn heel erg leuk Ank, helemaal volgens de laatste mode;-) Zonde om ze weg te gooien!
Groetjes, Eri

Sylvia zei

wat leuke gedaan met de stofjes,Ank .Mooie kaarten geworden. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Groetjes,Sylvia

Willy’s Creations zei

ziet er heel leuk uit 😀

Trijntje zei

leuke kaarten met de stofjes. heel leuk "vermaakt" tot nieuwe kaarten. Die je
og heel goed kan versturen. leuke overhemdjes. Groeten Trijntje

Alina zei

Ank, ik vind ze geweldig, wat een leuk idee!
bedankt voor de lieve reactie op mijn blog!