Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 30 juli 2020

52 WTC week 31


Vandaag doe ik weer mee met 52 WTC en dus heb ik weer een kerstkaart om te laten zien, ik heb er zelfs twee! Deze keer heb ik het washitape weer eens tevoorschijn gehaald en de oude kerstboompjes. Toen ik nog geen stansapparaat had kocht ik heel veel stansjes gemaakt door anderen en telkens maak ik daar wat van op. Van deze boompjes heb ik nog wat liggen maar de mal heb ik zelf ook, bovendien gebruik ik dit modelletje graag, ik vind het een fijn boompje!


Ik ben begonnen met een tag dubbel (dubbele kaart) uit te stansen en die heb ik helemaal beplakt met washitape in bij elkaar passende kleur en motief. Vervolgens heb ik de boompjes er verhoogd op aangebracht. Een paar plakparels en sterren erbij en een stukje tape met tekst. Tot slot nog wat lint in bijpassende kleuren en zo heb ik weer twee kerstkaarten erbij.

Ik lees graag wat jullie er van vinden.
groetjes van Ank

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk je tags Ank, van de week heb ik mijn stansjes eens uitgezocht vind het lastig om er een nieuwe kaart mee te maken. Jou is het super goed gelukt met de achtergrond.
Groetjes, Anita

Elly zei

Ik vindt ze prachtig je tags!
En dat boompje heb ik ook, vantevoren had ik ze van een vriendin uitgestanst en toen naderhand zelf de stans gevonden. hahah bijna hetzelfde verhaal
Groetjes Elly

Annemarie en Merit zei

Wat een ontzettend leuke labels.
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes leuk dat washi tape, ik gebruik het eigenlijk alleen maar om kleine stansjes mee vast te plakken leuk hoe je ze het zelfde hebt gemaakt maar toch ook weer net anders
groetjes ellen

marian zei

Ik ben ook fan van dit boompje, ik heb er nog wel meer ,maar gebruik eigenlijk bijna altijd deze. De kaarten zijn erg leuk geworden met het washi-tape.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk effect met dat washi-tape Ank. Je maakte twee mooie kersttags in combinatie met die boompjes.
Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Enny zei

Oh, wat leuke tags, prachtig met die Washitape, en heel mooie bomen ! Groetjes, Enny

Eri zei

Wow, wat leuk deze tags met de verschillende washi tape-jes en de bomen. De mooie ijssterren maken het extra winters. En er meteen weer twee kaarten bij!
Groetjes, Eri

Annerieke zei

Je tags zijn super leuk Ank! Al die verschillende strookjes washitape doen het zo goed bij elkaar. Leuk met de bomen erop.

Je@net zei

Ooooh...dat ziet er super mooi uit, Ank!

Jantine zei

Wat een leuke tag-kaarten Ank! Mooi met al die washitapejes, leuk effect.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trijntje zei

Wat wen leuke labelkaartje Ank. Deze bomen blijven leuk! Groeten Trijntje

Marjan zei

Prachtige kersttags, Ank! Feestelijk die glitteraccenten en mooie laagjes met tape! Vooral die turquoise vind ik super!

Ans Gilbert zei

Leuke tags met het washitape en de kerstboompjes, heb ik ook al heel lang,
Groetjes
Ansx

Caroline Cards zei

Leuke labels en die bomen passen perfect bij het tape!
groetjes, Caroline

Marjolein zei

Het is zeker een leuk boompje! Erg mooi gedaan op deze kerstlabels, leuk met het tape op de achtergrond.

Groeten Marjolein