Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 3 september 2020

52 WTC, week 36


Vandaag weer een kerstkaart voor het 52 WTC blog.
Het is er weer eentje geworden met de uitgestanste boompjes die ik nog had liggen.
Drie op een rij dit keer met erboven gouden sneeuwkristallen.
Het papier komt uit een oud blok van de Action.
Verder valt er niet heel veel over te vertellen.

groetjes van Ank

15 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuk kerstkaartje met al die bomen, Ank!

Trijntje zei

Leuke kerstkaart Ank
Deze kerstboompjes blijven leuk. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Het mag dan wel papier zijn uit een oud blokje, hij is erg leuk je kaart!
Groetjes, Anita

Eri zei

Een heel leuke kaart met de bomen. En wat een vrolijk papier op de achtergrond.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit is nog steeds mijn favoriete kerstboom Ank. Heel leuk deze 3 op een rij of wie van de drie hihi.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Leuke kaart Ank! De bomen blijven mooi en je papier is ook hartstikke leuk. Feestelijk kaartje!
Leuk dat je meedoet bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

die kerstboompjes blijven mooi, leuk kaartje!
Fijne avond
Nancy 52WTC

Annerieke zei

Wat een gezellige kaart Ank!

GerJanne zei

Hoi Ank,
je kaart is erg leuk, die kerstbomen zijn toch wel heel mooi. Ik heb de stans ook en ik vind het model gaaf en de grootte van de boom is ook prima.
Ik keek nog even naar je opkikkerkaarten, wat ontzettend leuk! Met stof. Ik heb ook een plank vol met allerlei stofjes. Of ik er ooit nog wat mee ga doen is de vraag, maar ik heb wel leuke afbeeldingen erop. Sommige al uitgeknipt en andere nog niet, maar je zult wel eens wat zien verschijnen met stof.
Ik heb nu last met het plaatsen van de reacties, vraagt elke keer of ik een robot ben en kan het niet negeren, heel vervelend. Soms moet ik zelfs plaatjes aanklikken met zebrapaden of verkeerslichten... Hoop dat het niet lang duurt, want dat kost zo veel tijd!

Elly zei

Maakt niet uit of je papier oud is...hij is wel leuk dit kaartje.
Ik moet nog beginnen eraan...totaal geen zin in eigenlijk, maar wie weet krijg ik ineens een bui en vliegen ze uit mijn handen.
Groetjes Elly

Marjan zei

Ik heb die stans volgens mij ook nog, nu ik meer stempel en kleur wordt ie eigenlijk niet meer gebruikt. Maar leuk zo in verschillende kleuren en op een rijtje tegen het mooie papiertje! Gaaf ook de sterren erboven!

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart met de bomen het papier past er prima bij
groetjes ellen

Marjolein zei

Mooi hoor, de kerstbomen gecombineerd met het papier. Leuk! Groetjes Marjolein

Bernadet zei

Het blijft mooi papier, ook al is het een oudje;)
Je kaartje is heel errug leuk geworden

martina's kaartjes zei

een leuke, gezellige kerstkaart
grtjs,martina