Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 10 september 2020

52 WTC, week 37

 


En weer doe ik mee met het blog 52 WTC  
Dit keer is het een kaart in rood/wit.
Ook nu weer heb ik allemaal oude spulletjes gebruikt.
Een dessinpapiertje uit een oud blok en stansjes die ik allemaal nog had liggen.
Ooit zal ik er toch wel doorheen komen door al die oude items *lol*
Het gevaar is natuurlijk dat nieuw aangeschafte dingen dan ook weer oud worden, dus zo af en toe gebruik ik ook wel nieuwe materialen.
Wat een luxe probleem toch eigenlijk hè?!

Bedankt voor al jullie reacties, die stel ik zeer op prijs.

groetjes van Ank


18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Ank, de oude spulletjes doen het nog prima.
Fijne dag.

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

GerJanne zei

Hoi Ank,
wat leuk, niet te moeilijk ,maar heel leuk! Goed idee. Ik heb ook van die oude blokjes en ik moest wel lachen, inderdaad worden nieuwe dingen ook weer oud, hahahaha...maar je hebt me in elk geval op een idee gebracht.

Nancy Soetaert zei

zou zonde zijn om de oude spulletjes niet meer te gebruiken he! leuke swirl bij je poinsettia!
Groetjes
Nancy 552WTC

Annerieke zei

Mooie kaart heb je gemaakt Ank! Leuk in rood-wit. Ik herken wat oudere stansen, ik heb ze ook ;-). Och ja, oude spulletjes, ik denk dat je altijd oudere spulletjes zult houden, maar oud en nieuw combineren is ook erg leuk. Pfff ik heb de hoop al op gegeven dat ik door mijn oude spulletjes heen kom, hihi.

Eri zei

Ja, erg hé, zo'n luxe probleem, maar je kaart is heel erg leuk geworden met de oudere materialen.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Prachtige kaart, Ank! Mooi papier, mooie poinsettia!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

Freubelmina zei

Ik vind de oude blokjes ook SuperMooi hoor Ank.
Je maakte er een mooie kerstkaart mee, zeker met die mooie poinsettia.
Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
Lieve groetjes, Wilma xx

Diny zei

Wat een prachtige kaart Ank!
Groetjes Diny

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Ank!

Marjolein zei

Hihi, ja soms heb ik ook een periode van oude spulletjes opmaken. Gelukkig kun je de dingen soms goed met nieuw combineren, alhoewel het met designpapier altijd wel tricky is of het net de goede kleur is of niet. Deze kaart is in ieder geval erg mooi! Ik hou van de rood/wit/scandinavische sfeer. Groetjes!

Trijntje zei

Heel mooi deze kaart Ank. Leuk papier trouwens... ik denk dat velen van ons een hele voorraad papier hebben en af en toe denk je toch het oude masr opmaken even geen papier meer kopen.... maar dan last je je toch weer verleiden. Het is toch handig als je wat voorraad hebt. En we gaan gewoon door. Met het gebruiken van oude en nieuwe spullen. Het voordeel van het hele jaar kerstkaarten maken js dat er een tijd geen specifieke kerstspullen uitkomen dus dan moet je de pullen gebruiken die je in huis hebt... .. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de rod witte kleuren mooi dp papier heb je gebruikt, ik probeer ook vaak restjes op te maken maar er komen ook steeds weer restjes bij maar zo verspil je weinig.
groetjes ellen

Elly zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. Ja dat luxe probleem erg he.
En je pakt toch vaak je favoriet,
groetjes Elly

Maaike Huisman zei

Je hebt groot gelijk, dat je papier uit je voorraad gebruikt. Ik probeer dat ook wat meer te doen.
Ik vind je kaartje mooi geworden, ik houd van die motieven.
Bedankt voor je leuke reatie op mijn blog.

Groet, Maaike

Marjan zei

Ja, dat is zo, ik heb ook nog zoveel oude papiertjes, koop eigenlijk nauwelijks nieuw meer. Maar ik werk ook minder met papier dan jij.
Deze in het rood is een prachtkaart, leuke achtergrond voor de mooie poinsettia! Het kaartje eronder mag er ook zijn. Ik heb even niet geblogd vanwege mijn man, die ziek werd.

!neke zei

Geweldige kaart Ank !
Rood blijft toch de kleur voor Kerst !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Trudy zei

Wat een super vrolijke kerstkaart, prachtig die kerstbloem!
Groetjes Trudy