Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 17 september 2020

52 WTC, week 38

 


Hier is weer een kerstkaart voor het 52 WTC blog.
Bij het opruimen kwam ik nog een pakje dixietoppers tegen en daar heb ik er eentje als achtergrond voor deze passepartout kaart gebruikt.


Boompjes en hertjes uitgestanst en alles met correctievloeistof bewerkt.
De blauwe kaart was al met sterretjes ge-embost.
De stansjes verhoogd aangebracht voor wat meer diepte.
Het label had ik nog liggen.

groetjes van Ank

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Ank en wat zijn het mooie hertjes, leuk gedaan met de correctie vloeistof.
Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het wintertafereeltje.
je vroeg laatst waarom mijn kaarten kleiner zijn geworden dat doe ik omdat ik met het nieuwe blogger het niet mooi vind als het uitsteekt aan de zijkanten
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kerstkaart Ank. Je hebt echt diepte gecreëerd door ook besneeuwde boompjes voor het plaatje te plaatsen. Een plaatje.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Heel mooie kaart Ank, leuk doorkijkje zo met dat landschap achter je passe-partout.
Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trijntje zei

Wat leuk zo met deze plaatjes in het passeparout en d ed boompjes ervoor. Een geweldig leuk tafereeltje. Prachtig. Groeten Trijntje

Trudy zei

Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

Eri zei

Een mooie winterse kerstkaart met het plaatje en de hertjes.
Groetjes, Eri

Annerieke zei

Mooie kaart, leuk met de sneeuwaccenten. En ik ben gek op hertjes, heb ik misschien al eens gezegd, deze zijn ook zo schattig.

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart
Mooi met het passepartoutje ,de boompjes ervoor een heel mooi tafereeltje heb je op de kaart gemaakt.
Groeten Trijntje

Rosina zei

Een schitterend kerstkaartje is dit Ank...mooi die diepte erin gebracht...mooi winters tafereeltje is erop te zien..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Je@net zei

Een pracht van een kerstkaart, Ank!

marian zei

Een schitterende kerstkaart, mooie achtergrond en sneeuw op de dennen.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

mooi met die boompjes die je voor de cirkel laat terugkomen.
Groetjes
Nancy 52WTC

Marjolein zei

Erg mooi, hoe je de diepte in de kaart hebt gemaakt en ook hoe je de correctievloeistof hebt gebruikt. Dat is nog eens creatief omgaan met kantoorartikelen :) Dank voor de tip!

Groetjes Marjolein

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en mooie achtergrond. Leuk om alles verhoogd op te plakken!
groetjes, Caroline

Elly zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt.
Handig dat correctie vloeistof he, droogt super snel.
Had dit ooit gelezen bij Miranda toen.
Groetjes Elly

Marjan zei

Mooie kaart! Echt een prachtig tafereeltje met dieptewerking, gaaf gedaan!
Goed weekend!

Els zei

Een heel mooi kerstkaartje Ank. Leuk deze embos achtergrond.