Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 29 oktober 2020

52 WTC, week 44

 



Het is weer kerstkaartdag bij het blog van 52 WTC  en natuurlijk doe ik weer mee met een gewone kerstkaart. De challenge laat ik vooralsnog even 'links' liggen ook al is die wel erg leuk.
Ik heb dit keer een eenvoudige kaart gemaakt met allemaal dingen die op mijn bureau lagen.
Uit een restje rood dessinpapier heb ik het vierkant gehaald en de oplegkaart van muziekpapier had ik eens gekregen.
Het plaatje linskboven is van Graphic45 en dat heb ik verhoogd opgeplakt en de vilten ster is van een kerstslinger van Zeeman.
nog wat sterren en tekst  uit een stickervel en klaar is de kaart.

groetjes van Ank

20 opmerkingen:

Jantine zei

Prachtige kaart, Ank! Alles is toch voor de kaartenhobby te gebruiken, als ik het zo lees, tot een kerstslinger aan toe. Je plaatje past heel mooi bij het dp.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Super leuk kaartje met je os liggen spulletjes Ank!
Groetjes, Anita

Annerieke zei

Best handig als je bureau vol ligt, je kunt gewoon een kaart maken, hihi. Mooie kaart Ank!
Groetjes, Annerieke

marian zei

Een prachtige nostalgische kerstkaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

wat een leuke warme kerstkaart, heel dat nostalgische plaatje...
Leuk dat je meedoet bij 52WTC!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Trijntje zei

Leuk om een kaart te maken met dingen die je nog op je bureau lagen.Daarom maak ik soms ook een paar kaarten met bijna dezelfde materialen. Je bent dan toch bezig... en heb je al een idee. Je kaart is erg leuk geworden. Mooie afbeelding. Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Dankjewel voor je reactie op mijn kerstkaart.
Maar ook jou kerstkaart is prachtig.
Makkelijk als het al klaar ligt op je bureau.
Groetjes Elle-jeanne

Enny zei

Wauw, het is een prachtige kaart geworden, gewoon met rond-liggende spullen ! Groetjes, Enny

Henriët zei

Leuke kaart met al die verschillende spulletjes. Het is een mooi geheel geworden.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een mooie kerstkaart geworden Ank. Gaaf die achtergrond van muziekpapier. Ook vind ik de geknipte decoratie bij het plaatje heel mooi gedaan.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Eri zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt met al de verschillende materialen die zo voor het grijpen lagen.
Groetjes, Eri

Rosina zei

PRACHTIG dit kerstkaartje Ank...mooi designpapier ervoor gebruikt en een leuk nostalgisch plaatje erop...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Ellen zei

Heel mooi en nostalgisch kaartje vind ik het.

groetjes, Ellen

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuke materialen!
groetjes, Caroline

Marjolein zei

Dat is een leuke verzameling bureauspulletjes! Je hebt er een mooie kaart van gemaakt. Groetjes Marjolein

Diny zei

En zo heb je er weer een mooie kerstkaart bij Ank....heel leuk gedaan!
Groetjes Diny

Je@net zei

Wat een super mooie kerstkaart heb je gemaakt, Ank!

GerJanne zei

Wat een leuke kaart is het! Mooie stans, die grote. Ik ben benieuw waar je de ster vandaan hebt. Ik heb namelijk soortgelijke bloemen, van dat harde vilt. Ik kocht ze in Denemarken, heb ze hier nog nooit gezien..

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi nostalgisch kaartje met de leuke details uit de voorraad
groetjes ellen

martina's kaartjes zei

mooi, lief kaartje heb je gemaakt
fijne zondag,
grtjs,martina DT 52 WTC