Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 23 oktober 2020

Lavinia vlinder


 Dit is alweer de derde kaart op rij die ik heb gemaakt met een inkt achtergrond en stempels.
Ik vind het erg leuk om te doen, het is superleuk om op deze manier tafereeltjes te maken.
Maar eerst al de achtergrond creëren met inkt en maskers.
Tot nu toe heb ik alleen nog maar in het zwart gestempeld.
Daarna heb ik met een witte Posca-pen de accentjes aangebracht.
Ik lees weer graag wat jullie van deze derde kaart vinden.

groetjes van Ank

12 opmerkingen:

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wow Ank,

Je hebt de smaak te pakken, wat is dit mooi! Heb je mail gelezen, dank je wel. Ben onder tussen je gaan volgen.

Fijn weekend Ina

Eri zei

Een schitterende kaart Ank! Heel mooi met die witte accentjes.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Lekker bezig met inkt. Prachtige achtergrond. De kaart is erg mooi. Leuke stempels heb je gebruikt. Groeten Trijntje.

GerJanne zei

Deze is prachtig Ank! Wauw wat en mooie kleuren, heel sprookjesachtig is het. EN die witte accentjes erop maken het zo mooi af. Heel mooie stempels ook..

Diny zei

Wow.....wat een schitterend kaartje Ank!Groetjes Diny

Cornelie zei

Je bent lekker bezig met je stempels en inkt. Mooie dingen heb je gemaakt!

Marijke zei

Een heel mooie kaart en wat een mooie achtergrond! Heel leuk met al die kleine accentjes! Ik vind het een topkaartje hoor! Groetjes Marijke

Anita van Deur zei

Wow prachtig Ank! Super mooie stempels.
Groetjes, Anita

Anita van Deur zei

Wow prachtig Ank!
Groetjes, Anita

Elly zei

Wat ik ervan vind..euhhhhh..heel MOOI!! Super gedaan en de kleuren zijn ook heel mooi.
Groetjes Elly

Wybrich zei

Ze zijn schitterend , alle drie! Als ik het goed zie zitten er ribbeltjes in deze basiskaart, dat geeft hier wel een heel leuk effect!

Marjan zei

Supermooie kaart, ik miste deze, blog niet meer elke dag. Maar kijk altijd wel terug en wat is het een mooierd! Mooie kleuren en silhouetten en die witte accenten zijn prachtig!