Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 26 november 2020

52 WTC, week 48, Stamperia shaker

 


Veel tijd heb ik de afgelopen week niet gehad dat blijkt ook wel uit het feit dat ik tussentijds geen andere kaarten heb gepost en ook niet veel bij jullie langs ben geweest.
Maar vandaag heb ik weer een kerstkaart natuurlijk voor het blog van 52 WTC.
Dit keer is het een shakercard met een plaatje uit het mooie papier van Stamperia.


Als schudmateriaal heb ik van die leuke rood-witte 'kerstsnoepjes' gebruikt en hele kleine rode korreltjes die ik eens van een vriendin heb gekregen.
Op de buitenkant ook wat van die snoepjes geplakt (die komen uit China) en wat groene plakparels op de sierrand.

groetjes van Ank

18 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie schudkaart met lekker..euhm leuk schudmateriaal Ank.
Leuk je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooie stans heb je gebruikt
groetjes ellen

Jantine zei

Wat een leuk zoet kaartje, Ank. Grappig die kerstsnoepjes als schudmateriaal. ik vind de afbeelding van je taart ook heel erg mooi! Daarmee kun je ook nog meedoen met de challenge van Mijn HobbyHonk.
Fijn dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart van 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annemarie en Merit zei

een schitterende schudkaart, met die leuke rood/witte snoepjes.
Gezellig dat je er bij bent deze week met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Marjan zei

Gaaf dat plaatje achter de shaker, het shakermateriaal doet me denken aan van die strooidingetjes op een cake of taart, dus helemaal top voor deze mooie kaart!

Anita van Deur zei

Wat een plaatje, mooie schudkaart.
Groetjes Anita

Trijntje zei

Wat een prachtige shakerkaart heb je gemaakt Ank. Erg mooi plaatje. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een ''heerlijk''schudkaartje heb je gemaakt Ank!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Wat een mooie shakercard heb je gemaakt, leuk schud materiaal heb je gebruikt
Groetjes
Ansx

Annerieke zei

Mooie kaart, leuk met een schudgedeelte!
Groetjes, Annerieke

Henriët zei

Een hele leuke schudkaart!
Groetjes van Henriët

Rosina zei

Een super leuk kerstkaartje Ank, mooi zo met dat schudmateriaal en ook een prachtige stans erom...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

njammie, dat ziet er lekker uit! Heel mooie kaart!
Nancy 52WTC

Kaartjes door Elise zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt!

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Ank.
Leuk met het schud gedeelte.
Groetjes Elle-jeanne

Elly zei

Prachtige kaart Ank.
Groetjes Elly

Els zei

Mooie schudkaart met een heerlijk plaatje erachter.
Groetjes, Els

Colien zei

Mooie shaker!
Bedankt voor je bijdrage aan de wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
grtz Colien