Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 30 januari 2021

Liftchallenge #157


Op het Liftchallenge blog  vragen ze het volgende: Maak een achtergrond met een stempel/stempels en emboss deze. Blend dit met Distress inkt (of een andere inkt.) Versier naar wens.
 

Mijn uitwerking is een muziekkaart geworden.
De achtergrondstempel van de notenbalken heb ik met zwart geëmbost.
Vervolgens heb ik gepoetst met Distress inkt in de kleuren Dried Marigold en Crushed Olive.
Ik heb de oplegkaart gemat op goud.


Voor de versiering heb ik een grote muzieksleutel uitgestanst en het woord gefeliciteerd en beiden heb ik verhoogd opgeplakt.
Verder nog wat plakparels op de kaart 'gestrooid'.
Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank


19 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de achtergrond embossing Ank!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Wow prachtig Ank!

Henriët zei

Een super mooie kaart! Heel mooi met de ge-emboste notenbalken op de achtergrond en een prachtige muzieksleutel. De plakparels maken het echt af.
Groetjes van Henriët

Trudy zei

Leuke en originele kaart heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

Danielle zei

Wat een leuke lift is dit! Heel origineel met de notenbalk en de grote muzieksleutel!

Cornelie zei

Prachtige stempel van de notenbalken. En mooi van de zijkant gefotografeerd, dan zie je het effect van het embossen goed. Heel gaaf kaartje met de BIG muzieksleutel en ook de verhoogde tekst.
Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge Ank!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wow Ank,

Gaaf kaartje, mooie kleuren combinatie en door jou achtergrond bedenk ik mij nu dat ik ook zoiets hebt van magnolia en dan een kerstmelodie bij mijn weten.

Leuke liftchallenge vind je ook niet. Smaakt naar meer.

Groetnis fan Ina

jackelien zei

Hoi
Prachtige kaart heb je gemaakt.
Die muzieknoot is supertof.
Groetjes Jackelien

Eri zei

Tjonge, wat heb je dat leuk gedaan Ank! Wat mooi die grote ge-emboste muziekstempel met de verhoogdesleutel.
Groetjes, Eri

Rosina zei

Een prachtige muzikale kaart is dit Ank,,,zo mooi die muziekbalken met heatembossing gemaakt, glimt zo mooi nu...Je kan het goed zien op de foto...
lieve groetjes
Rosina

GerJanne zei

Wauw wat een mooie kaart! Goed gelukt met dat embossen en het fijne van de notenbalk. Ik heb die stempel ook en soms loopt het teveel in elkaar over. Ligt aan het stempelen, dat weet ik, maar dat is ook een kunst!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooi hoe je de challenge hebt uitgewerkt
leuk idee met de notenbalk
groetjes ellen

Marjan zei

Mooie combi, dit is een perfect duo natuurlijk. De achtergrond heb je heel mooi gedaan en op de fot gezet (laat dat maar aan jou over!). gave uitwerking van onze challenge Ank, dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Elly zei

Dat heb je heel mooi gedaan!
Groetjes Elly

Marfien zei

prachtig kaartje, heel leuk gedaan in de muzieksfeer

martina's kaartjes zei

leuke muziekkkaart heb je gemaakt
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Heel mooie kaart en die muzieksleutel past perfect bij de stempel met muzieknoten!
groetjes, Caroline

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk muzikaal kaartje Ank! Mooie kleuren heb je gebruikt in je achtergrond, het lijkt nu net van dat oude muziekpapier en de plakparels geven het geheel een speels tintje. Je kunt de muziek bijna horen! Bedankt voor het meedoen met onze lift Challenge.

Yvonne zei

Mooie kaart Ank. Het past allemaal zo mooi bij elkaar.
Echt een sjiek geheel.

Groetjes,
Yvonne.