Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 15 mei 2021

Hallo

 


Iedereen heel erg bedankt voor de reacties op mijn vorige post, ik ben er erg blij mee!
Vandaag laat ik een strakke kaart zien.
De basiskaart is rood en daarop een witte oplegkaart die ik bovenaan 2x en onderaan 1x gerild heb.
Dat is beter te zien op de tweede foto.


Ik heb twee dunne stroken washitape onderaan geplakt.
Daarboven in het rood de zwierige hallo-stans.
Voor de versiering nog een paar rode rondjes opgeplakt tussen de beide rillijnen.
Ik vond dat de kaart verder niets nodig had.
In dit geval vond ik dat het 'less is more' was.

Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.
groetjes van Ank

13 opmerkingen:

Angélique zei

Ik vind hem ook af zo, hij is leuk!

Els zei

Ik vind de kaart heel erg mooi. Ook met de gerilde lijnen en de rode details.
super!
Groetjes, Els

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart Ank.
Zo is deze mooi.
Groetjes Elle-jeanne

Crealientje zei

Mooie strakke kaart met de krachtige kleur rood!
groetjes Crealientje.

Lia zei

Heel simpel, maar o zo goed bedacht. Knap werk!
Lia xx

Trijntje zei

Nee hoor niets meer nodig. Het is een hele mooie strakke kaart geworden. De afwerking is al mooi.Groeten Trijntje

GerJanne zei

Ja, die stans is zo gaaf (Alexandra Renke..) ik heb ook Christmas, is ook zo fijntjes. EN als je hem zo in het oog laat springen valt hij goed op!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart met dat sierlijke "hallo" erop Ank. Rood-wit blijft een mooie frisse combinatie vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Mooie CAS kaart Ank, leuk met het washitape en de tekst,
Groetjes
Ansx

Diny zei

Prachtige kaart Ank....heeft inderdaad niet meer nodig!
Groetjes Diny

Henriët zei

Prachtig! De tekst trekt zo alle aandacht. Het is echt CAS zonder saai te zijn.
Groetjes van Henriët

Elly zei

Vind het een mooie CAS kaart
Groetjes Elly

Marja Sch zei

Wat een geweldige less is more kaart. Een super mooi letter type en nog wat kleine accentjes. Ik vind hem heel mooi. Groetjes Marja