Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 7 mei 2021

Mickey en Minnie Mouse

 


Het was al weer lang geleden dat ik een scrapling had gemaakt.
Maar ik had een strook wit papier liggen dat over was gebleven en ik had de leuke stansjes van Mickey en Minnie Mouse gedraaid.
Deze zijn niet groot en passen er dus prima op.
Een stukje bijpassend dessinpapier en daar wat versiering op geplakt.
Als laatste een rood koordje bovenaan.

Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.
Altijd zo leuk om jullie reacties te lezen, daarvoor mijn hartelijke dank!

groetjes van Ank

18 opmerkingen:

Marjan zei

Ja, leuk zo'n scrapling kaart, ik houd er ook van. Deze is superleuk met de Minny en Mickey Mouse! Ze staan goed bij het achtergrondpapiertje en de leuke toevoegingen maken het helemaal speels.

Elle-Jeanne zei

Leuke scrapling met de Mickey Mouse erop.
Mooie frisse kleuren.
Groetjes Elle-jeanne

R's Rue zei

Beautiful 😍

Cinderella zei

Hoi Ank

Gaaf hoor en ik ben dol op Disney hihi

Fijne Vrijdag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Angélique zei

Wat een vrolijke kaart. Ik heb geen idee wat een scrapling is, maar zal wel een bepaald formaat zijn.

Henriët zei

Wat een leuke scrapling met Mickey en Minnie. Leuk met al die rode accentjes.
Groetjes van Henriët

Nicole Parmentier zei

Wat een leukerd deze scrapling! De polkadots op de strik van Minnie maken het helemaal af, om vrolijk van te worden!

marian zei

Wat een schattige kaart met Mickey en Minnie Mouse.
Groetjes van Marian.

Eri zei

Je scrapling met Mickey en Minnie is superleuk geworden! Het achtergrond papier past er perfect bij!
Groetjes, Eri

Angelique zei

Heerlijk vrolijke scrapling met Mickey en Minnie Mouse. Je kerstkaart is heel elegant, leuk model is het. Fijn dat je eindelijk aan het opknappen bent na je vaccinatie.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Wat superleuk Ank. Ik bedacht me laatst dat een scrapling eigenlijk een kleine slimline is...

Margo zei

Wat een superleuke kaart, lekker vrolijk. Ik zag dat ik nog geen volger bij je was, dus dat heb ik even rechtgezet.
Groetjes
Margo

Elly zei

Wat mooi zeg!! Heb ook nog de minnie stans, maar bijna tot nooit gebruikt.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een supergave slimline met de leuke micky en minnie erop het gestreepte dp papier past er perfect bij
groetjes ellen

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is dit geworden ! mooi
grtjs,martina

Trijntje zei

Superleuke kaart met Mickey en minnie. Staat mooi op dit model. Een toppertje. Mooi dp heb je. Groeten Trijntje

Nynke zei

Hartstikke leuk Ank! Mickey en Minnie zien er goed uit. Wat is dit een mooi maatje voor een kaart!
Groetnis Nynke

Els zei

Een erg leuke kaart met Mickey en Minnie.
Groetjes, Els