Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 30 juli 2021

Fijne verjaardag


De twee olifantjes komen uit China, zo leuk dat ze in spiegelbeeld zijn.
Samen blazen ze de 3 de lucht in!
Het is weer een eenvoudig kaartje geworden, een kleine slimline dit keer.
Het gestippelde papier zowel van de olifantjes als dat van de achtergrond zijn restjes.
De oren van de olifantjes heb ik wat naar buiten gebogen en er extra 3-d kit onder gedaan, dat geeft wat meer dimensie aan het geheel.

groetjes van Ank

10 opmerkingen:

Eri zei

Een heel toffe kaart met die leuke olifantjes. Lekker vrolijk met al die stippen.
Groetjes, Eri

Femminde zei

Oh wat leuk Ank met die lieve koppies zo naar elkaar toe. Mooi geworden!!

Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Wat een schatje van een kaart met de twee leuke olifantjes! Leuk die 3 ook die ze samen de lucht inblazen en mooie kleurtjes!
Ik heb even terug gescrold en zie dat ik heel wat moois gemist heb tijdens mijn blogpauze, prachtige kaarten gemaakt Ank!!

Trouwens... de groene bolletjes in de aarde met Akeleizaadjes waren geen opkomende plantjes. Nu pas zie ik hier en daar wat omhoogkomen, hou je op de hoogte!

Angélique zei

Wat een mooie samenwerking, zo'n 3 is al best gewichtig.
Heel leuke kaart!

Ans Gilbert zei

Wat een mooie slimline kaart met de schattige olifantjes,
Groetjes
Ansx

Caroline Cards zei

Een schattige kaart en de kerstkaart van gisteren is heel leuk!
groetjes, Caroline

Hobby Hoogland zei

Een leuke kaart , maar soms kan een kaartje zonder poes pas ook heel mooi zijn.
groetjes Marjan.

Nicole Parmentier zei

Oh wat schattig! Ik vind polka-dots altijd zo leuk en olifantjes ook dus dat is win win voor mij!

R's Rue zei

So cute.
www.rsrue.blogspot.com

Elly zei

Wat schattig deze olifantjes, leuk gedaan met de nr 3.
Groetjes Elly